obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
DHCP uitzetten
IJnstijn_II
Hallo allemaal,

Ik probeer de DHCP van mijn speedtouch ST706 uit te zetten. Ik heb op heel veel sites gevonden dat dit in de web-interface kan via Home-Network -> Interface -> LocalNetwork -> Configure

Op de pagina LocalNetwork heb ik echter geen configure!!

Weet iemand waar dit aan ligt?

Alvast bedankt, IJsbrand
 
Lutz
Is dat mischien een modem op leeftijd? Ik ken het modem zelf niet, maar Online kennend zal ik eerst het modem herstarten. Kan je dan alsnog geen DHCP uitzetten, dan zal ik online bellen.
waarom wil je DHCP uitzetten?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Techguy
Denk dat je hier wel wat aan hebt?

http://www.dsl-cable.net/site/doc/dsl/tele2/thomson-st706-guide-utilisateur.pdf
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DHCP uitzetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
DHCP wordt automatisch statisch Zyxel configuratie en problemen : 4 27 feb 2017
DHCP leasetijd Speedtouch 706 configuratie en problemen : 11 30 dec 2014
Huawei HG655d Hostname niet zichtbaar bij DHCP Algemeen : 2 30 aug 2014
Routering HD655d uitzetten Huawei configuratie en problemen : 8 08 feb 2013
Advertentie