obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wijziging abonnement
Tiger
Na de overstap van 20 naar 30 M/bit trainde mijn modem ook in op iets meer dan 51000 maar haalde in werkelijkheid niet meer dan rond de 18 M/bit op het zogenaamde stabiele netwerk van KPN.
Een paar jaar eerder had men mij omgezet naar VDSL en zat ik op het oude netwerk rond de 22 M/bit dus dat stabiele is nu dan minder dan in het verleden.
Ik wacht wel af hoe e.e.a. verloopt als ik over ben.
Trouwens ik hoef niets aan te passen op het Ziggo forum ik ben daar al forumlid sinds 2010 maar kijk daar weinig maar ga dat na de overgang wel vaker doen.
In elk geval bedankt voor je info.
 
Lutz
Hoi Tiger,

je zal niet de enige zijn waar Online het profiel niet heeft angepast. Dus je had eerst een abonnement tot 20Mbps, en naar de upgrade tot VDSL zijn ze vergeten de snelheid aan te passen.

Je kan eens beleeft vragen, of ze je nog tot het einde van de rit meer downloadsnelheid kunnen geven.

Groetjes,
....Lutz
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
Lutz met mijn snelheid van 20 Mbps had ik constant draadloos 16.48 en na de overgang op 30 Mbps kwam ik rond de 18 uit dus een minimale verhoging.
Volgens de technische dienst van Online had ik het juiste profiel en kreeg een ander modem toegestuurd omdat ze dachten dat het daar aan lag maar dat was niet zo.
En ik ga echt niet beleefd doen naar Online toe ik heb het helemaal met hun gehad dat maandje doe ik wel met hetgeen ik heb en maak mij nergens druk over tot ik over ga.
 
jms319
Kijk, daar was ik dus al bang voor...

http://www.nu.nl/internet/4660050/kpn...enten.html

Blijkbaar veranderen zowel de prijzen als het soort (nieuw af te sluiten) abonnementen. Sinds de overstap van Online naar het KPN netwerk krijgt ook Online waarschijnlijk met hogere kosten te maken. Vandaar misschien die prachtige Ziggo-aanbieding voor ons Online-ers en een verhoging van de abonnementsprijzen... Wel jammer als je nèt naar KPN (of een andere provider) bent overgestapt en dan straks ook misschien met een extra verhoging te maken gaat krijgen. Blijft Online straks toch waarschijnlijk (één van) de goedkopere aanbieders want ik vrees dat ook de andere providers, zoals Telfort en XS4ALL, binnenkort hun tarieven (en abonnementen?) zullen gaan aanpassen. Nu maar hopen dat de snelheid bij Online (net als bij KPN) ook verdubbelt als we straks een aantal euro's meer moeten betalen, net zoals bij KPN Wink.
 
Tiger
Online gaat nu sinds de overstap op het KPN netwerk nu voor de 2e keer de prijzen verhogen en ben benieuwd wanneer de volgende verhoging gaat komen.
Voor de meesten die afgelopen jaar een abonnement gewijzigd hebben omdat de prijzen omhoog gingen is dit een bittere pil dat ze nu weer omhoog gaan.
Zelf had ik gemeend dat ik afgelopen jaar door een wijziging (een ander abonnement te nemen) goed zat maar nu blijkt dat dit niet zo is.
Ik ga in elk geval m.i.v. de prijsverhoging op 1-6-2017 de overstap maken naar Ziggo en ik laat wel weten hoe e.e.a. verloopt.
 
Tiger
Ik heb vandaag mijn snelheid getest en kom nog amper aan de 17 Mbps download gisteren waren het nog maar 13 Mbps terwijl mijn intrainwaarde van het modem 51000 is.
Ik heb een VDSL2 30 Mbps abonnement.
Dit is dan het stabiele netwerk waar Online het over heeft en nu voor de 2e keer de prijzen verhoogt.
 
doaedje
Sinds een aantal dagen hier bijna hetzelfde probleem. 50 mbit abbo.
Overdag getest en haal ik de 50mbit met speedtest. Echter in de avond uren kom ik niet hoger dan 15 mbit.
Wordt tijd om een overstap te maken.
 
Fazliserin
vraagje kan ik een overstap maken terwijl ik een lopend contract heb?

ps: kunnen ze zomaar een prijsverhoging aansmeren terwijl ik letterlijk een maand geleden een nieuw contract met prijs heb afgesproken?
Gewijzigd door Fazliserin op 14 mei 2017, 18:54
 
Tiger

Quote

Fazliserin schreef:

vraagje kan ik een overstap maken terwijl ik een lopend contract heb?

ps: kunnen ze zomaar een prijsverhoging aansmeren terwijl ik letterlijk een maand geleden een nieuw contract met prijs heb afgesproken?

Ook als je pas een ander contract hebt genomen en de prijzen worden ook voor dat contract verhoogd dan hoef je daar niet mee akkoord te gaan.
Een prijsverhoging kunnen ze altijd doorvoeren ook als je pas een ander contract hebt genomen en als je daar niet mee akkoord gaat kan je kosteloos opzeggen..
Als het goed is heb je van de provider daarvoor info gekregen en kan je met ingang van de verhoging opzeggen als je dat wilt.
Zelf had ik ook pas een nieuw contract afgesloten en dat werd ook verhoogd wat ik niet geaccepteerd heb en ik nu m.i.v. 1 juni overstap.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en misschien kan je nog antwoord geven op een vraag die nog open staat op het topic internet valt steeds weg.
 
Fazliserin
iemand hier ervaring met t-mobile of NLE?

trouwens als ik midden juni mijn contract beëindigd neem ik aan dat ik niet het volle bedrag moet betalen?


ps: kan ik nog wel annuleren?
Gewijzigd door Fazliserin op 15 mei 2017, 12:21
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Abonnements wijziging Zyxel meer apparaten aansluiten : 20 25 okt 2016
Upgraden abonnement Klacht over Online : 9 05 mei 2014
DSL-instellingen abonnement "Snel"? Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 feb 2014
Advertentie