obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A
pascal
Hallo,

Sinds een week ben ik overgestapt van een andere provider naar Online.
Nu blijkt dat ik mijn interactieve TV kastje direct op de Online router moet aansluiten.
Nu wil ik dit via mijn switch laten lopen. Ik heb een GS1900-24 switch.
Ik vermoed dat voor IPTV de poort in trunk staat. Maar zeker weten doe ik het niet.
Is iemand al in staat geweest om IPTV via een switch aan de praat te krijgen??
Ik zie dat ik bij Online maximaal 6 IPTV kastjes kan bestellen. De VMG8324-B10A heeft 4 uitgaande poorten.
Het zal dus mogelijk moeten zijn om dit via een switch te doen... De vraag is alleen hoe..
Lezen techneuten van Online zelf mee? Of waar zijn deze elders te bereiken?
Alvast bedankt.
 
Lutz
Dit is een onafhankelijk forum. Officieel leest hier niemand van Online mee. Ik zou kijken of je nog meer informatie over het modem/router kan vinden.
Ik zit niet meer bij Online. Online is druk bezig de gebruikers stets minder rechten over het modem te geven.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Techguy
Je moet gewoon ondersteuning voor 802.1q hebben, daarnaast moet je switch niet tegelijkertijd voor dhcphost spelen. Dan zou het technisch gezien moeten werken. Voor meer info moet je eens kijken in de ZyXEL van online.nl via ssh en daarbij de bash of busybox aanroepen, dan kun je zien hoe bijvoorbeeld de interfacegroup in elkaar steekt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZyXEL 1900-24 aansluiten op ZyXEL VMG8324-B10A', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
VMG8324-B10A USB support Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 03 mei 2021
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Advertentie