obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Poort niet meer open te zetten
wknapen-avc
Sinds vandaag zijn bij mij diverse poorten niet meer vanaf buiten te benaderen. Aan de instellingen van het modem is niets gewijzigd. Het modem ook al herstart, maar dat geeft geen resultaat.
Poort 21 werkt
Poort 443 werkt
Poort 1194 werkt niet meer
Poort 32330 werkt niet meer
Er is niets aan de instellingen gewijzigd, maar toch werkt NAT niet meer naar behoren.
Ik heb gebeld met de klantenservice van online, ik kreeg ene Peter aan de telefoon, maar daar wordt ik niet wijzer van. Zij weigeren mee te denken of mij te helpen en zeggen alleen dat ze port forwarding niet ondersteunen. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Als dit namelijk niet snel opgelost wordt, dan dien ik een andere internet provider te nemen, want ik heb zo een incompleet pakket van online.

wknapen-avc
Openvpn via UDP werkt inmiddels weer, maar poort 32330 wil nog steeds niet....
Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort niet meer open te zetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Parental Control werkt niet Zyxel configuratie en problemen : 2 25 nov 2018
Waarschuwing! Update niet zelf uw ZyXEL modem Zyxel configuratie en problemen : 14 18 okt 2018
Tijden van TV gids kloppen soms niet Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 30 sep 2018
ZyXEL VMG8324-B10A het werkt niet / LED's branden Zyxel configuratie en problemen : 3 19 aug 2018