Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Ads Family
|
|
guus |
Geplaatst op 21 November 2006, 17:59
|
Activiteit Berichten: 344 Lid sinds: 21 Oct 2006 |
Ik heb nu al ongeveer een jaar Adsl Direct zat eens te kijken of het sneller kan en dan staat er bij Adsl Family dat als je een adsl van orange al een jaar hebt ze automatisch overschakelen naar Family. Alleen als ik dan kijk hoe snel hij dan hier zou zijn dan zegt hij dat het hier niet beschikbaar is:S Even daarover een aantal vragen: Wanneer word het beschikbaar of is het al beschikbaar? Moet je dan een andere livebox hebben (Heb nu die van Wanadoo)? Hoe snel zou hij dan hier ong. zijn? (Zit 953km van telefooncentrale af)? |
|
|
Puma |
Geplaatst op 21 November 2006, 18:51
|
Donateur » Hier Berichten: 506 Lid sinds: 26 Mar 2006 |
dat kan heel lang duren. Orange is nog lang niet landelijk dekkend en er gaan geruchten dat ze dat in februari wel zijn, maar dat mag je met een korreltje zout nemen. Eerst zien en dan geloven. Gezien je afstand tot aan de centrale. Schat ik op zo'n 16 mbit en misschien wel hoger. Vraag is ook al eerder gesteld, daarom gaat de topic op slot. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ads Family', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem | Livebox configuratie en problemen | : 4 | 10 Aug 2016 |
Zyxel P-2602HW-D1A + meerdere pc's Instellingen voor T-mobiel online ADSL Extra (Family) | Eigen modem configuratie en problemen | : 13 | 30 Oct 2012 |
ADSL Family, snelheid varieert flink, Thomson TG712 | Snelheid | : 11 | 29 Nov 2010 |
orange adsl family en LW904 problemen | Algemeen | : 18 | 17 Jul 2010 |
ADSL Extra (Sarter/Family) van 18 Mbps naar 2.4 Mbps | Snelheid | : 9 | 06 Oct 2009 |
Advertentie