obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
apple computers en Orange livebox
DiKo
Wie heeft er ervaring met het aansluiten van meerdere apple computers op de Orange livebox? Als ik het goed begrijp kan je zonder de software maar door een ip-nummer (http://192.168.1.1/) in te typen de apple computers instellen? (Dit zou dan toch ook op een PC moeten werken.)

Heb je de software toch nog wel op één PC nodig om de livebox in te stellen? Of kan dit ook via dit ipnummer?

Ik heb totaal 3 apple computers die aangesloten moeten worden en drie pc's. Ik heb een router op mijn huidige ADSL aangesloten, die ik als switch achter de livebox kan plaatsten. Dan kan ik verder mijn huidige netwerk handhaven dacht ik.
Gewijzigd door DiKo op 25 november 2006, 22:54
 
Wanabo

Quote

DianeKoster schreef:
Ik heb totaal 3 apple computers die aangesloten moeten worden en drie pc's. Ik heb een router op mijn huidige ADSL aangesloten, die ik als switch achter de livebox kan plaatsten. Dan kan ik verder mijn huidige netwerk handhaven dacht ik.


Sterker nog, ik zou die router als router achter de livebox hangen.

Op die manier hoef je in de Livebox alleen de poorten open te zetten die je ook in de eigen router open hebt gezet. Je LAN netwerk blijft dan ongewijzigd. Alleen aan de WAN kant stel je je router in op de livebox, dat kan door b.v. 192.168.1.60 als ip in te stellen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'apple computers en Orange livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Huawei HG665d modem en Apple's AirPrint Huawei configuratie en problemen : 18 19 sep 2013
Huawei en iMessage van Apple Huawei configuratie en problemen : 5 07 jul 2013
I want my Apple TV Klacht over Online : 3 10 apr 2013
Advertentie