obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
ip adress veranderen
xtractz
heb de live box net en kom op sommige site's niet binnen
kwam na veel onderzoek achter dat aan aan mijn ip ligt is er een mogelijkheid die te veranderen
 
Puma
dan ben je gebanned, daarom kom je er niet op.
Je IP adres staat er verder los van, of je nou een andere krijgt of niet.
Het mag niets baten.

Dat je sommige sites niet bereiken kan aan meerdere dingen liggen, je kunt de proxy gebruiken die Suug ook aangeeft. Maar Internet wordt dan wel trager!

 
Richard

Quote

Je IP adres staat er verder los van, of je nou een andere krijgt of niet.

Het hoeft niet zo te zijn dat je als persoon gebanned bent maar kan ook zijn dat er een blokkade op de ip-range rust.
Verder zijn er ook sites die op ip i.p.v. op naam blokkeren en dan kan een ander ip wel helpen.

Zelf ben ik ook al een paar sites tegen gekomen waar de complete Wanadoo/Orange range geblokkeerd was (en nog een aantal anderen). De ene is een of andere Koreaanse game site. De andere heeft inmiddels na contact met mij het grootste deel van de Wanadoo range open gezet.
Laatstgenoemde had veel last van zoekrobots en een teveel aan datastroom vanwege bezoekers en had daarom de bezoekmogelijkheid voor diverse providers beperkt.
Er kunnen aldus meerdere redenen zijn waardoor er een ip-blokkade aanwezig is.
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ip adress veranderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Externe IP veranderen (Wan ip static) Huawei configuratie en problemen : 2 11 sep 2014
Mac-adres veranderen. Huawei configuratie en problemen : 7 01 dec 2013
Andere IP adress van Online mogelijk? Algemeen : 5 26 sep 2013
Fixed arp of broadcast adress instellen Huawei configuratie en problemen : 6 19 sep 2013
HG655D FTP USB naam veranderen Algemeen : 4 28 dec 2012
Advertentie