obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Speedtouch sneller dan livebox ?
mesa57
Mijn LB met de laatste firmware traint in op zowat 19000. De SP 546 standaard op zowat 17000. Getweaked kom ik met de SP 546 op 20300. Dus toch wel raar die LB van je. Misschien nog maar eens een 4e vragen ?
 
jan groen
Ik heb ook maar eens een Speetouch 546v6 gekocht op marktplaats. Doet het prima maar de nieuwste firmware staat eropAngryAngry

Weet iemand of ik nog terug kan?

Zoja hoe en heeft iemand nog een oudere frimware versie of plek waar ik die kan ophalen?

Er zat namelijk geen cd bij de 546v6Frown
 
mesa57
Al op www.speedtouch.nl gekeken ?
 
jan groen

Quote

mesa57 schreef:
Al op www.speedtouch.nl gekeken ?


uiteraard maar daar staat alleen de nieuwste versie en die staat er al opWink
 
mesa57
Versie 6.1 staat er ook nog.
 
jan groen

Quote

mesa57 schreef:
Versie 6.1 staat er ook nog.


Is deze firmware te benaderen met DTM? Want daar wil ik graag mee experimenteren.
 
mesa57
Ik zou zeggen : experimenteer eens Smile
 
jan groen
GrinHet werkt!Grin

Het terug gegaan naar en ouder firmware koste wat moeite maar nu werkt het inderdaad super. Ik heb mijn SNR op 5.5 gezet en ik ben van nog geen 9 naar ruim 11 gegaanGrinGrin

Ik hoop dat dit goed blijft werken
Gewijzigd door jan groen op 07 juli 2007, 15:41
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch sneller dan livebox ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Advertentie