obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
poort 25 probleem: postfix + smtp.wanadoo.nl
Colin
Nou, als iedereen die er last van heeft een brief stuurt naar Orange... wie weet. Ik zei brief want wie wil aan de telefoon hangen met een eerste-lijn support of zo'n vervelend webform invullen...

De pop-up's kun je onderdrukken maken met Firefox.
 
mesa57

Quote

funkyduck schreef:
Via SMTP.orange.nl werkt het natuurlijk wel voor dat account, maar het is zo dat toen ik nog bij Fiberworld zat ik gewoon via de SMTP van GMX kon e-mailen, waar Orange dit blijkelijk blokt.

Nou ja, wat maakt dat nou uit welke smtp server je gebruikt ???
Als je mails maar verzonden worden met het juiste return adres toch ?
 
Richard
Da's een gevoelskwestie. Ik heb ook liever dat mijn eigen origin gebruikt wordt, heb nu ook weer verbeteringen moeten aanbrengen in mijn DNS TXT records omdat er ook een spambeveiliging op zit, daar moest ik nu die wanadoo ook weer in opnemen.
Op zich is dat nog geen overkomelijke kwestie met verzenden.

Maar het buitengewoon irritante is dat als je op die manier moet werken, ook niet van externe smtp servers gebruik kunt maken, zoals van externe domeinen.
Je bent dus altijd afhankelijk van goede werking van 1 provider. Heb je meer smtp mogelijkheden, heb je dus ook bij storingen altijd nog kans om je emails gewoon op de normale manier te versturen, zij het dan via een ander adres.

Dus het maakt wel degelijk uit, deze situatie is toch hoogst irritant mijns inziens en spreekt niet bepaald vertrouwen uit in de gebruikers.

Greetings, Richard.
 
Optimist

Quote

Richard schreef:
Dus het maakt wel degelijk uit, deze situatie is toch hoogst irritant mijns inziens en spreekt niet bepaald vertrouwen uit in de gebruikers.

Mee eens! Bovendien zou het Internet toch zoveel mogelijk open moeten zijn, en als providers gaan besluiten bepaalde poorten dicht te zetten dan is het einde zoek...

Bovendien adverteert Orange met dat woord: Open.

Optimist
 
funkyduck

Quote

Optimist schreef:

Quote

Richard schreef:
Dus het maakt wel degelijk uit, deze situatie is toch hoogst irritant mijns inziens en spreekt niet bepaald vertrouwen uit in de gebruikers.

Mee eens! Bovendien zou het Internet toch zoveel mogelijk open moeten zijn, en als providers gaan besluiten bepaalde poorten dicht te zetten dan is het einde zoek...

Bovendien adverteert Orange met dat woord: Open.

Optimist


dat is dus waar het bij mij allemaal om gaat inderdaad.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poort 25 probleem: postfix + smtp.wanadoo.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Advertentie