obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Installeren LB en daarna Router?
Marianne
Ik snap er dus echt niets meer van. Gisteren kabel gehaald bij de PC shop, op de laptop geprobeerd,werkt. Getracht de PC te installeren, doet het niet.

Vervolgens, eigenwijs als ik ben, direct op de router aangesloten, pc er weer aan en wat denk je???? Het werkt, zonder dat ik iets heb hoeven omzetten, uitschakelen enz. Ook het draadloze gedeelte werkt.

Pubers blij, ik blij, iedereen blij. Man niet zo, want die moet nog een keer onder de vloer om de kabel te leggen en de andere weg te halen.

JOEPIEGrin

Kennelijk schakelt de router zelf om ofzo. Makkelijk.

(Nu hopen dat het zo blijftCool)
 
mesa57

Quote

Optimist schreef:
Bij een computer- of electronica zaak. Vaak kan je ze tegenwoordig ook bij bouwmarkten kopen. Soms worden ze daar verkocht als 'ISDN kabel'. Let er wel even op dat er op de kabel de indicatie Cat-5 staat. Dan zit je goed.
Optimist

Was die 'foute' kabel nu een ISDN kabel ? Cool
 
Marianne
Ja, was een ISDN kabel, Cat 5 en gekocht bij een bouwmarkt zoals hierboven ergens aanbevolen. Maar helaas, het werkte dus niet.

Maar nu wel.Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installeren LB en daarna Router?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Advertentie