obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Livebox-Linksys WAP54G (accesspoint)-Azureus
maris5472
Hallo,

Ik heb een Livebox en een accesspoint (Linksys WAP54G). Nu heb ik Azureus geinstalleerd. Mijn ratio en NAT zijn groen, maar de DHT is gefirewalled.
In Windows firewall heb ik bij zowel de TCP als de UDP een poort open gezet en in de Livebox heb ik hetzelfde gedaan. Toch blijft de dht firewalled.
Misschien is het iets met de wap54g, maar ik kan nergens vinden dat ik daar een poort open kan zetten (omdat het een accesspoint is????)

Wie kan mij helpen?

groetjes Mariska
 
Richard
De Wap54G kun je in een paar modes zetten maar is gewoon een accespoint. Ik heb dezelfde ook hier staan, daar kan het probleem niet aan liggen.

Als je Windows Firewall eens gewoon uitschakeld, werkt het dan ook niet?
Greetings, Richard.
 
Jerry M
Geen andere firewall die er nog tussen zit, naast je LB en win firewall?
Welke versie van Azareus?
 
maris5472
Beste Richard,

Ik heb de windows firewall uitgeschakeld, azureus opnieuw opgestart, maar helaas.......precies hetzelfde.

Beste Jerry,

Ik heb nog een norton antivirusprogramma lopen, maar ik kan daar ook niet echt vinden om een poort open te zetten of iets in die richting. Verder geen firewall dacht ik.
De versie die ik gebruik is 2.5.0.0.

groetjes Mariska
 
Richard
Waar staat dat "DHT" trouwens voor?

Alleen nog een antivirus programma? Je hebt geen proxy ingesteld in je browser?
Welke Norton Antivirus is dat precies? De volledige naam en versie?
Heb je na het uitschakelen van de windows firewall ook zo'n waarschuwingsmelding gehad van windows dat je pc niet meer beschermd is?

Greetings, Richard.
 
Optimist

Quote

Richard schreef:
Waar staat dat "DHT" trouwens voor?

Distributed Hash Tables. Het effect van DHT is dat Azureus op een efficientere manier kan werken.

Degene die een geel DHT lampje heeft zou met name de UDP NAT settings goed moeten controleren. Vervolgens kan het soms een flinke tijd duren voordat DHT voor het eerst geïnitialiseerd is. Laat de PC eens een nachtje aan staan en de volgende ochtend zie je dat het DHT lampje groen geworden is. Vervolgens gaat het de keren daarna sneller.

Ook kan je proberen om de DHT Scraper plugin te installeren.

Optimist
 
Richard
Bedankt voor de uitleg Optimist.
Gelukkig gebruik ik die ongein niet, maar het is wel handig om te weten hoe het werk.
Greetings, Richard.
 
maris5472
Inmiddels ben ikzelf (weer) aan het prutsen geweest en eindelijk heb ik het voor elkaar. Vraag me niet wat ik anders gedaan heb dan mijn eerdere oplospogingen.

Dank jullie wel voor de reacties.

Groetjes Mariska
 
Richard
Jammer dat je niet meer weet hoe het gelukt is, maar toch fijn dat het gelukt is en dat je dit kwam melden.
Veel plezier ermee!
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox-Linksys WAP54G (accesspoint)-Azureus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Huawei HG655D + Linksys E1200 = doel: VPN netwerk Huawei configuratie en problemen : 3 14 jun 2014
Huawei achter Linksys, hoe in te loggen? Huawei configuratie en problemen : 9 22 aug 2013
Advertentie