obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
T65 ptt draaischijf toestel icm livebox
wibo26
Heb nog een hele mooi oude T65 draaischijf telefoon van de ptt.
Nu wil ik die gaan gebruiken, maar als ik hem aansluit hoor ik kiestoon met telkens 2 verschillende piepjes er tussen door. ken geen nummer draaien blijf die piepjes horen tussen de kiestoon. Ken wel gewoon gebelt worden op het toestel. Sluit ik hem aan op het isra punt buiten de modem om, dan heb ik wel normale kiestoon.
Hoe ken ik dit probleem oplossen ?
 
Wanabo
Dat gaat niet lukken!

De livebox ondersteund alleen toontjes en geen puls keuze.Sad
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wibo26
Ok, kwam er achter dat hij wel werkt zonder de modem.
Kan ik hem dan buiten de modem om aansluiten ?
of is dat geen optie voor wanadoo family+ telefonie
 
Wanabo
Nee dit is niet aan te bevelen. Met een extra splitter zou het misschien lukken.

Daar heb ik wel eens iets over gelezen op dit forum. Kijk of je nog wat met de zoekfunctie kunt vinden hierover. Of nog makkelijker misschien dat een ander lid het antwoord weet.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wibo26
Zou dat nog kunnen proberen idd met een extra splitter er tussen.
Anders zal ik toch dat oh zo mooie retro toestel in de kast moeten zetten.
 
Lizard
Als je via orange wilt bellen, dan moet het telefoontoestel op de livebox aangesloten zijn. Anders bel je gewoon via KPN. Dat is ook te horen aan de speciale kiestoon zoals je beschreef.
 
wibo26
Ja maar met die speciale kiestoon ken ik dus niet bellen, wel gebelt worden. Zijn er geen omvormers die een pulse naar tone signaal omzetten ?
 
Wanabo

Quote

wibo26 schreef:
Ja maar met die speciale kiestoon ken ik dus niet bellen, wel gebelt worden. Zijn er geen omvormers die een pulse naar tone signaal omzetten ?


Er bestaan wel van die toon generatortjes in de vorm van een rekenmachientje.

Je houd dan het luidsprekertje bij de microfoon van de telefoon.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'T65 ptt draaischijf toestel icm livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 mei 2012
Advertentie