obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
VIGOR 2800 modem/router werkt niet met ORANGE??
mesa57
Oeps, ik zit dus hier in de SAT club te posten ....
 
Lizard
Haha, dat klopt, ik heb de kleine varian van de Dreamox, nl. de 500.

Wacht nu op de DB600PVR of op de grote broer de 8000.
 
Richard
LoL... Vigor is leuk, maar Linksys nog leuker, las net dat je ook gbox rechtstreeks op zo'n Linksys router kunt draaien waar je zelf die firmware van kunt aanpassen. Pret!

[off-topic aan]
Leuk, buiten m'n 7020 heb ik ook een 500 op de slaapkamer staan.Smile
De 7025 draait die nu ook een beetje stabiel?

De 600 is weer wat nieuws over, zit er nu toch echt aan te komen. De 8000 zal zeker de nodige kinderschoen problemen hebben dus zou ik toch even mee wachten v.w.b. aanschaf.
Als je toch die richting uit aan het denken bent, check dan ook de Reelbox eens, dat ding word ook met de week beter en zal qua prijs voglens mij niet veel verschillen met de 8000 als die al komt.
[off-topic uit]
Greetings, Richard.
 
daktary

Quote

mesa57 schreef:
Oeps, ik zit dus hier in de SAT club te posten ....


NEE,NEE zeker niet het gaat over de VIGOR2800 router, maar we dwaalde een beetje af. Toch wel leuk dat er dan ineens meer mensen gaan afdwalen, wat is de wereld toch klein!!!
Smile
 
daktary
[quote]Richard schreef:
LoL... Vigor is leuk, maar Linksys nog leuker, las net dat je ook gbox rechtstreeks op zo'n Linksys router kunt draaien waar je zelf die firmware van kunt aanpassen. Pret!


Stappen we toch over op de Linksys, we zijn nu toch bezig.
Smile
Gewijzigd door daktary op 21 februari 2007, 20:58
 
Optimist

Quote

Richard schreef:

[off-topic aan]
Leuk, buiten m'n 7020 heb ik ook een 500 op de slaapkamer staan.Smile
De 7025 draait die nu ook een beetje stabiel?
[off-topic uit]

Ja, die 7025 doet het prima. Het is wel zo dat de 7025 wat achterloopt met software releases omdat de hardware (kennelijk) toch zoveel verschilt dat het even duurt voordat nieuwe features beschikbaar komen.

Optimist
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VIGOR 2800 modem/router werkt niet met ORANGE??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Advertentie