obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
livebox loopt vast in webinterface
Fedora
Als ik de naar de webinterface ga van de lb loopt de lb vast.
De lampjes knipperen gewoon alsof er niets aan de hand is, maar er is geen internet en geen telefonie dan meer.

lb uit en aanzetten is dan de enige oplossing.

Wie kent dit probleem en heeft de oplossing.

Ik kamp hier al mee sinds october vorige jaar. ook loopt de lb vast na een paar dagen , dus het komt erop neer dat ik minstens 1x per week de lb moet opnieuw opstarten via het uit en aanzetten.
 
Fedora
ik ben er achter gekomen dat het aan de firewall ( outpost ligt )

Diverse meldingen her en der op internet bevestigen dit.

Ook gebruik ik ipv azureus nu bitcomet.


toch blijf ik het gek vinden.
anyway,, ik heb mijn speedtouch 546 binnen,, dus er breken betere en stabielere tijden aan..Grin
 
Richard

Quote

ik ben er achter gekomen dat het aan de firewall ( outpost ligt )

Is Outpost de naam van de Firewall en draait die alleen op Linux of ook op windows? Of zit dat in bitcomet of zoiets ingebouwd?
Kun je dit misschien iets breder uitleggen, dat is namelijk handig om te weten als iemand in de toekomst met soortgelijke vragen komt.
En uiteraard ben ik zelf ook leergierig.Smile
Greetings, Richard.
 
Fedora
in dit geval gaat het om de firewall met de naam:
Ignatium Outpost,, puur een windows firewall.

ik heb deze op beide pc's alhier verwijdert, en de lb is nog springlevend, na een dag hard werken ( ik en de lb)

Bitcomet is net als azureus een bittorrent programma. Zo her en der op het internet wordt deze goed aanbevolen.
 
Richard
Ah oke, bedankt voor je antwoord, is er eentje om te onthouden!

Greetings, Richard.
 
THerber
Hou er ook rekening mee dat je de webinterface van de LB alleen kan (mag) benaderen vanaf de machine waarmee je hem hebt geïnstalleerd (in geval van een netwerk).

Ik heb het hier zelf ook. Als ik de LB benader vanaf de server (waar hij op geïnstalleerd is) gaat alles goed. Zodra ik hem benader vanaf een andere computer, dan hangt de hele box.

Volgens de helpdesk is dit een vaststaand feit. Wordt ook geen oplossing voor geboden.

Theo
Hoor je brandweer? Wil je weten wat er is?
Kijk op http://www.herber.cc/p2000 voor de piepermeldingen van de hulpdiensten.
 
Richard

Quote

Hou er ook rekening mee dat je de webinterface van de LB alleen kan (mag) benaderen vanaf de machine waarmee je hem hebt geïnstalleerd (in geval van een netwerk).

Hebben hier meer mensen problemen mee? Als ik namelijk een laptop op de andere utp poort van de Livebox hang, kan de LB met de laptop ook gewoon bereiken en dingen veranderen zonder hanger.

Greetings, Richard.
 
mesa57
Uh nee, bij mij werkt dat ook gewoon.
 
Lizard
Ook bij mij maakt het niet uit vanaf welke machine ik de webinterface van de livebox benader...

pc, laptop, dreambox, pda. gaat allemaal goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox loopt vast in webinterface', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Vast IP adres Zyxel configuratie en problemen : 2 19 feb 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Port Forward TG712 Utorrent: kan geen vast IP adres aanmaken Thomson configuratie en problemen : 5 25 dec 2013
Loopt - ADSL Extra -> Supersnel Internet, geen snelheidsverbetering Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 29 21 jun 2013
Advertentie