Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Geschillencommissie internetproviders onderweg
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 17 February 2007, 10:36
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Geschillencommissie internetproviders onderweg Quote Klanten van internetproviders kunnen straks op een makkelijke en betaalbare manier hun recht halen. De Consumentenbond en een aantal internetproviders hebben overeenstemming bereikt over de oprichting van een geschillencommissie. De nieuwe geschillencommissie zal in mei van start gaan. Aan de geschillencommissie doen onder andere mee: KPN, Orange,Tiscali, XS4all, Speedlinq en de kabelbedrijven @home, UPC en Casema. Het is de bedoeling dat uiteindelijk alle aanbieders van internet en daarmee verbonden diensten zich aansluiten bij de geschillencommissie. Snel en goedkoop Een veelgehoorde klacht bij de Consumentenbond over internetproviders is dat problemen niet goed en vlug worden opgelost. Een geschillencommissie kan helpen om dit te doorbreken. Consumenten kunnen straks snel en goedkoop hun klacht over hun internetaanbieder bij de geschillencommissie laten behandelen. Bron: http://www.consumentenbond.nl/nieuws/nieuws/7000284?ticket=nietlid Een stap op de goede weg om als klant serieus genomen te worden! Gewijzigd door Wanabo op 17 February 2007, 17:45 |
|
|
Basrose |
Geplaatst op 17 February 2007, 11:21
|
Activiteit » Gouda Berichten: 13 Lid sinds: 16 Jan 2007 |
goeie zaak! |
|
|
Richard |
Geplaatst op 17 February 2007, 16:21
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Ja ik hoorde het op het nieuws, vindt het ook een goede zaak, werd ook eens tijd lijkt me. Misschien dat dit de reden is dat bij Orange opeens lang openstaande klachten sneller afgehandeld worden. Degene die verhuist is naar Duitsland heeft opeens ook een bericht van Orange mogen ontvangen dat alles snel afgehandeld kan worden. Greetings, Richard.
|
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 17 February 2007, 18:01
|
Activiteit » @localhost Berichten: 1194 Lid sinds: 01 Dec 2006 |
Ik hoop dat je gelijk hebt Richard. Een geschillencommisie behandelt geen klachten namelijk, maar geschillen. En geschillen kunnen voortkomen uit klachten die niet goed behandeld worden. En dat laatste willen we natuurlijk verbeterd zien. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geschillencommissie internetproviders onderweg', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tros Radar Onderzoek naar Internetproviders | Algemeen | : 2 | 31 May 2010 |
Advertentie