obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Vraagje over abbo van orange
nightwing
Ik ben in het bezit van orange family en telefonie. Deze wordt stopgezet per 30 april 2007. Ik wilde het eigenlijk verlengen maar dan zonder telefonie erbij. Dit was helaas niet mogenlijk omdat ik te laat was met het opzeggen van mijn telefonie. Nu is het wel zo dat ik dus alles kan stopzetten per 30 april, zowel internet als telefonie. Dus dan ben ik van telefonie af. Nu is mijn vraag, kan ik na 30 april gewoon weer internet aanvragen van Orange, maar dan zonder telefonie erbij. Of zijn daar ook weer van die kleine regeltjes voor van Orange ?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
high speeds will never end.........
 
Puma
Ja hoor, dat is gewoon mogelijk. Je zit echter wel zo'n 4 weken zonder internet!

Wanneer opgezegt, moet je 16 dagen wachten tot dat Orange de lijn vrij geeft en dan mag je het opnieuw aanvragen!

Voorbeeld:

30-4 = geen internet meer
7 dagen wachten en dan opnieuw orange aanvragen. Niet eerder, want dan wordt je verzoek geweigerd, omdat de lijn nog niet is vrij gegeven.

2 a 3 weken wachten en je hebt weer Internet.
Gewijzigd door Puma op 10 maart 2007, 16:41
 
nightwing
Aha ok. 4 weekjes is het mij wel waard. Dan ben ik tenministe van telefonie af. Ik zit trouwens nu nog met de livebox van wanadoo, zouden ze mij dan ook een livebox sturen van Orange zelf ? Smile
high speeds will never end.........
 
Richard
Is het niet zo dat je dan wel geen gebruik kunt maken van de eventuele aanbieding? Ik meen bij m'n aanmelding ergens gelezen te hebben dat je het laatste half jaar of zoiets geen klant bent geweest bij Orange. Kan ook zijn dat dit bij m'n vorige provider was.
Maar de meesten hebben wel zo'n clausule in de kleine lettertjes zitten, in dat geval moet je wel aansluitkosten betalen.

Maar nogmaals... ik weet niet zeker of ik dit nu bij Orange of elders had gezien.

Greetings, Richard.
 
nightwing

Quote

Richard schreef:
Is het niet zo dat je dan wel geen gebruik kunt maken van de eventuele aanbieding? Ik meen bij m'n aanmelding ergens gelezen te hebben dat je het laatste half jaar of zoiets geen klant bent geweest bij Orange. Kan ook zijn dat dit bij m'n vorige provider was.
Maar de meesten hebben wel zo'n clausule in de kleine lettertjes zitten, in dat geval moet je wel aansluitkosten betalen.

Maar nogmaals... ik weet niet zeker of ik dit nu bij Orange of elders had gezien.


Heb de helpdesk gebeld, hun zeggen dat ik gewoon per 1 mei orange weer opieuw kan aanvragen. Enige minpuntje is dat ik wel weer 3-4 weken zonder internet zit. Maja, dan ben ik wel van telefonie af. Want dat is me toch peperduur aan het worden Smile
high speeds will never end.........
 
arle
hallo allemaal, ik heb een vraagje.
eindelijk geeft de postcodecheck dat adsl family bij mij mogelijk is, alleen wat schetst mijn verbazing, maximaal 4mb?
Dit slaat nergens op sinds ik al wat jaartjes adsl basic 6mb heb (via wanadoo/kpn), dus ik moet meer dan 4mb kunnen ontvangen.
moet ik dit zien als een publiciteitstunt om klantjes te vergaren?
iemand enig idee??

Alvast bedankt
Mvgr
Arle

 
mesa57
Ik weet het niet, volgens mij zijn ze bij Orange in de war. Je bent niet de eerste.
 
arle
ik heb eens ergens gelezen dat bij mensen die te ver van de centrale zitten zij een deal met kpn hebben inderdaad tot max 4mb. ik geloofde dat ergens niet, mag toch inderdaad hopen dat dit een foutje is. wil graag bij ze blijven, ben tenslotte erg tevreden MAAR er zijn ook andere providers die wel tot 20mb aanbieden op mijn adres (heb alleen gewacht op oange). want teruggaan in snelheid kan niet de bedoeling zijn...Sad
 
nightwing
Nou, vandaag maar eens gebeld met helpdesk van orange om te vragen hoe dat nu precies zat met mn abbo. Ik heel fijn uitgelegd dat ik mijn abbo heb opgezegt omdat ik telefonie veel te duur vond, maar dat ik twijfelde. Ik zei dat ik wel klant wilde blijven, maar dan zonder telefonie erbij. Ik kreeg van de man de gouden tip om eens met de administratie te gaan bellen. Hij vertelde me dat die medewerkers daar een zgn target hebben om toch zo veel mogenlijk klanten te houden. Nou, ik wordt dus fijn doorgeschakeld, en doe mijn verhaal. Beetje gebluft met dat ik wilde overstappen naar tele2 omdat hun telefonie goedkoper is etc. maar aangezien dat ik toch twijfelde omdat ik toch wel tevreden was over de snelheid. Krijg ik opeens te horen, nou meneer we zien u niet graag weggaan als klant, dus als u wilt kunnen wij u telefonie stopzetten per 30 april, u internet gaat dan wel gewoon door. Had meteen zoiets van he wat ??Shock Dus bij deze, ik hou mijn huidige internet gewoon aan, maar ben van telefonie af. Heerlijk, zo zie je maar, beetje bluffen is toch ergens goed voorGrin Ook wat mij opviel is vanaf het moment dat ik mijn abbo eerst had opgezegd, mijn snelheid "opeens" omhoog ging, ik train nu ruim 12Mbit in. Voorheen haalde ik amper 8 a 9 Mbit. Dus ik snap heir niets van. Maar ja toch blij dat ik gewoon kan blijven bij Orange en dan ook nog eens zonder telefonie. Smile
high speeds will never end.........
 
Richard
Wel harstikke mooi, ja ze doen veel om klanten te behouden, beetje bluffen kan dan geen kwaad.
Ik zou wel nog even met de administratie bellen en vragen of ze je daar even een schriftelijke bevestiging van willen sturen.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje over abbo van orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na update abbo nog steeds ADSL2+ Snelheid : 52 13 mrt 2015
fiberfast abbo Klacht over Online : 15 09 dec 2013
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 1 29 dec 2010
Advertentie