obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
orange afmeld herinnering
rrozema
Het zou handig zijn als je op deze site in kon stellen tot wanneer je Orange contract loopt en dat je dan op het juiste moment een mailtje krijgt om je op tijd af te melden of je contract te veranderen. Mijn contract is inmiddels al weer automatisch verlengd omdat ik er niet aan gedacht heb om het op tijd te veranderen... Sad Ik had graag Telefonie willen opzeggen, maar volgens mij kan dat alleen aan het eind van een jaar, of vergis ik me?
 
Wout
Eh, ben niet zo op de hoogte van al die regeltjes, maar eh bij aangaan abonnement is het minimaal 1 jaar en daarna per maand opzegbaar. Maar heb het niet nagezocht!!!...
 
Puma
dat is bij de meeste providers zo tegenwoordig.

Het is inderdaad handig, maar verwacht van Orange niet dat je een reminder mailtje krijgt of zo.
 
Richard

Quote

dat is bij de meeste providers zo tegenwoordig.

Helaas wel ja, gelukkig zijn er ook nog die wat normaler doen jegens hun klanten.

Maar zo'n reminder is geen taak van het forum, dat is eigen verantwoordelijkheid en eigenlijk zou dat eerder een taak zijn van Orange uit oogpunt van service. Maar de meeste providers willen dat soort service niet geven logischerwijs want in feite zeg je dan tegen je klanten "hee, binnenkort kun je weg als je wilt", ook al schrijf je alleen maar dat "per die en die datum zal uw contract weer automatisch verlengt worden", dus geen kip die dat gaat doen.

V.w.b. forumsoftware is dat wat lastig om in te bouwen, er zijn forums met een kalenderfunktie maar ik weet niet of die automatisch een eventje sturen als de datum bereikt is, zou ik kunnen nagaan want zo'n kalender heeft mijn forum ook.

Greetings, Richard.
 
Wanabo
Ik zal eens een balletje opgooien op het moederforum!Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rrozema
Heb inmiddels mail terug gehad van de helpdesk. Zonder er om te vragen voegde de hd er zelfs mijn contract periode aan toe: "Uw contract voor telefonie loopt tot: 31/01/2008". Hulde aan de helpdesk!
 
Richard
@Deadbox: handige tip, maar waar kun je je registreren? Da's nogal moeilijk te vinden op die site.

Greetings, Richard.
 
Richard
Ah ziedaar, oke bedankt!

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange afmeld herinnering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 1 29 dec 2010
Orange Live box vraag Algemeen : 9 15 dec 2010
outlook instelling orange account Algemeen : 2 16 okt 2010
Advertentie