Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
Pagina 2 van 2: 12
|
Speedtouch 546 onder Vista inlogproblemen
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 23 April 2008, 11:41
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
zal even voor je nakijken... heel toevallig eigenlijk.. heb hier een ST 546 op me kamer staan als switch edit: http://www.speedguide.net/broadband-v....php?hw=33 Default admin username: Administrator Default admin password: Gewijzigd door TCP_IP op 23 April 2008, 11:42 |
|
|
ThaMaestro |
Geplaatst op 23 April 2008, 12:17
|
Activiteit Berichten: 28 Lid sinds: 22 Apr 2008 |
Quote TCP_IP schreef: zal even voor je nakijken... heel toevallig eigenlijk.. heb hier een ST 546 op me kamer staan als switch edit: http://www.speedguide.net/broadband-v....php?hw=33 Default admin username: Administrator Default admin password: thnx voor die info, maar dat werkt helaas niet .... ik kan doen wat ik wil, maar het is onmogelijk voor me om ook maar iets te veranderen. heb zojuist de hele modem WEER ( ) gereset, ff de webinterface openen, nieuwe gebruiker aanmaken. voor bevestiging wordt vervolgens gevraagd om gegevens van de admin. dus vul ik in wat je net hebt opgeschreven; geen toegang/machtiging gekregen. en nu dus geen toegang meer tot de webinterface, tenzij ik de speedtouch WEER reset ... ik wordt hier zo moedeloos van |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 23 April 2008, 12:27
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
|
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 23 April 2008, 17:27
|
Activiteit » @localhost Berichten: 1194 Lid sinds: 01 Dec 2006 |
Probeer firefox eens. Dit is namelijk een bekend probleem van IE7 en speedtouch modems. |
|
|
ThaMaestro |
Geplaatst op 23 April 2008, 17:42
|
bedankt voor alle reacties ..... ik heb de helpdesk van speedtouch maar ingeschakeld. na veel gedoe (en kosten, 20 minuten telefoon a 70 ct per minuut(!!!)) is het probleem opgelost, met behulp van een of andere telnet command in dos. heb via telnet iets veranderd, weet alleen niet wat. ben niet zo'n expert dus nu rest alleen nog t instellen/installeren van mn thuisnetwerk. dus wie weet kom ik hier wel weer terug met andere vragen ... |
|
|
ThaMaestro |
Geplaatst op 24 April 2008, 15:48
|
probleem nog stteds opgelost. om de zoveel tijd lijkt de modem iets te doen waardoor een harde reset weer nodig is, gevolgd door het telnet-command .... het wil gewoon op de een of andere manier maar niet lukken. inloggen via mozilal firefox lukt ook niet. en t instellen van mn thuisnetwerk is ook al geen succes |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch 546 onder Vista inlogproblemen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? | Eigen modem configuratie en problemen | : 4 | 18 May 2015 |
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem | Eigen modem configuratie en problemen | : 4 | 14 May 2015 |
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 | Eigen modem meer apparaten aansluiten | : 3 | 07 Oct 2014 |
PC met Vista aansluiten met dongle | Thomson meer apparaten aansluiten | : 6 | 05 May 2014 |
Port forward zit onder menu Firewall | Huawei configuratie en problemen | : 5 | 20 Jul 2013 |
Advertentie