Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Pagina 2 van 2: 12
|
Langzaaaam..
|
|
Richard |
Geplaatst op 02 March 2007, 00:39
|
![]() Activiteit ![]() » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Dat is afhankelijk van de afstand waarop jij je bevindt van de wijkcentrale van KPN. Hoe dichterbij hoe sneller. Greetings, Richard.
|
|
|
silverjax |
Geplaatst op 12 March 2007, 22:34
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 10 Lid sinds: 27 Feb 2007 |
Hehe, ben smiddags gebelt door Orange... heb met ze gebabbeld over die "te langzame internet" ze zeiden dat er iets mis was met mijn ISRA-punt, zelf weet ik niet wat maar ze zouden het voor mij controleren. Heb ook ruis (als ik bel en gebelt word) Ook ben ik achter gekomen wat de afstand is (~1200 meter) ![]() |
|
|
Richard |
Geplaatst op 12 March 2007, 22:48
|
![]() Activiteit ![]() » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Nou ik ben benieuwd en hoop voor je dat het een beetje snel opgelost is.
Greetings, Richard.
|
|
|
silverjax |
Geplaatst op 05 April 2007, 20:34
|
Quote Wij hebben voor u contact opgenomen met onze technische dienst en het een en ander gecontroleerd. Uit dit onderzoek is gebleken dat de livebox/ adapter het probleem veroorzaakt wij kunnen u dan ook mededelen dat wij voor u een nieuwe livebox hebben besteld. U zult deze binnen enkele dagen ontvangen tevens willen wij u verzoeken om alles te vervangen wanneer u de livebox heeft ontvangen ( Livebox, stroom adapter bekabeling). Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Orange Nederland Breedband BV Wow, gisteren een mailtje gestuurd en de volgende dag gelijk 1 terug gekregen! Nog een vraagje: mijn ISRA-punt bevindt zich in mijn woonkamer, ik heb via via gehoord dat tegenwoordig alle ISRA-punten in de meterkasten bevinden... gaat mijn snelheid dan omlaag omdat mijn ISRA-punt in de woonkamer (ouderwets ![]() Gewijzigd door silverjax op 05 April 2007, 20:34 |
|
|
Optimist |
Geplaatst op 05 April 2007, 22:13
|
![]() Donateur ![]() » Diemen - The Netherlands Berichten: 376 Lid sinds: 11 Dec 2006 |
Quote silverjax schreef: Nog een vraagje: mijn ISRA-punt bevindt zich in mijn woonkamer, ik heb via via gehoord dat tegenwoordig alle ISRA-punten in de meterkasten bevinden... gaat mijn snelheid dan omlaag omdat mijn ISRA-punt in de woonkamer (ouderwets ![]() Nee hoor -- dat maakt verder niets uit. En meestal heeft eventuele bekabeling in huis ook geen meetbare invloed, als die bekabeling goed aangelegd is. Optimist |
|
|
silverjax |
Geplaatst op 25 April 2007, 20:14
|
Schiet echt niet op met die mensen.... 2 weekjes terug een nieuwe livebox gekregen omdat ze zeiden dat waarschijnlijk mijn livebox bugged was, gelijk geinstalleerd... geen nieuwe resultaat, nog steeds * langzaam download! Ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd maar krijg tot heden nog geen antwoord terug. Quote Status ADSL-lijn Verbonden ADSL standaard G992_5_A Upstream 1016 Kb DownStream 1432 Kb Afname Dichtbij : 30.7 (dB) Ver weg : 10.1 (dB) SNR-marge Dichtbij : 9 (dB) Ver weg : 10 (dB) HEC-teller 0 Firmware 0xe15080a ES-teller van 15 min 0 CRC-fouten 0 ES-teller van 1 dag 0 Gewijzigd door op 25 April 2007, 20:51 |
|
|
silverjax |
Geplaatst op 01 May 2007, 14:49
|
Ik zit al met slome snelheden sinds ik Orange heb :p (3 maanden) |
|
|
Lizard |
Geplaatst op 01 May 2007, 20:45
|
![]() Beheerder ![]() Berichten: 373 Lid sinds: 13 May 2006 |
Wat ik wel vaker gezien heb is dat zulke slechte snelheden door een kapotte livebox en/of voedingsadapter komen. Kan iemand van jullie met een andermodem/adapter testen? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Langzaaaam..', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |