obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
livebox ?!?!
Optimist
Hehehe... tja, dat ding ligt bij mij ook werkloos in een kast. Wat is het voordeel om de Livebox terug te sturen?

Optimist
 
Richard

Quote

Wat is het voordeel om de Livebox terug te sturen?

Huur livebox = 1 euro per maand. Voordeel is dus 12 euro per jaar. Het terugsturen kost echter ook geld volgens mij, dus of je er uiteindelijk voordeel bij hebt is vermoedelijk alleen als je langer dan een jaar Orange wilt behouden.Smile
Greetings, Richard.
 
nero038
Heb te veel modems hier staan, van andere providers mocht ik de modems hebben, Orange vraag 1 euro huur voor, als het toch niet gebruikt word, beter te retouren (voor ik het in de fik steek), wil geen vette rekening voor ontvangen. Grin
 
Optimist
@nero038: eigenlijk wel een goed plan om de boel terug te sturen. Dat ga ik dan ook maar doen denk ik, want die verzendkosten moet je ook betalen als je ter zijner tijd het abonnement beeindigt.

Optimist
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox ?!?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 dec 2012
Livebox vervangen door Thomson Thomson meer apparaten aansluiten : 11 20 sep 2012
Voorheen met Livebox wel, sinds Huawei werkt telefoonkiezer niet meer Algemeen : 4 29 mei 2012
Advertentie