obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Intrainsnelheid
moeskoetie
hallo
ook mijn snelheid is van dik 12mb naar 8mb gezakt, mail gestuurd naar orange, en kreeg het volgende bericht terug:

Naar aanleiding van uw e-mailbericht hebben wij uw verbinding gereset.
Hierbij is de intrain waarde van uw downstream tegen de 10 Mbit/s komen
te liggen.

Het wegzakken van de snelheid duidt op een niet correct functionerent
ISRA punt (hoofdtelefoonaansluiting) of bekabeling, en verzoeken u toch
dit eens te laten controleren door KPN als u nog problemen ervaart.
KPN beheert namelijk uw ISRA punt en zij kunnen voor u een meting
verrichten.

gelijk dus naar KPN gebeld, en de lijn laten meten.
bleek uit de meting dat de lijn oke was tot aan de splitter van de livebox, volgens de KPN kon er wel eens een zekering kapot zijn van de splitter, kwam vaker voor, dus conclusie.......livebox niet goed, toch?
dit gemaild naar orange, kreeg ik de volgende mail terug:

Orange verstuurt geen Livebox, zonder dat daadwerkelijk staat
vastgesteld dat de Livebox defect is.

Daarom verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met onze
helpdesk: 0900-9515 (EUR 0,20/min).
Zodat het probleem vastgesteld kan worden, mocht het inderdaad zo zijn
dat de Livebox defect is dan wordt er een nieuwe verstuurt.

hier krijg je toch de tering van.
vragen ze je iets na te gaan, blijkt uit dit verzoek dat het niet aan het IRSA punt ligt, maar aan hun eigen livebox, moet je ineens gaan bellen met een paar maloten van de helpdesk die niet weten waar ze mee bezig zijn. en dat allemaal voor 20eurocent per minuut.
dacht het niet dus.

ORANGE........VAL HELEMAAL DOOD
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Intrainsnelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Intrainsnelheid daalt drastisch Snelheid : 4 01 apr 2008