obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Opzegging orange, nieuwe provider problemen. Terug?
juanradio
@rozema:

Ik heb nog geen ATA, maar wel twee op het oog. Een E-tech VOIP adatpter (http://www.e-tech.nu/Product_Detail.p...Multimedia) en een Tiptel VOIP adapter (http://www.tiptel.nl/fr_top.asp?lang_...01&pid=901). Ik wil alleen zeker weten dat er geen problemen zijn met de Livebox.

Ik zou ook graag willen weten of ATA's werken met meerdere telefoons of met een analoge telefooncentrale.


Over de "callback" functie: inderdaad! Wij zijn hier ook met z'n 5-en (3 kinderen) en om even te bellen is het te veel moeite om achter de computer te kruipen.

Ik hoop dat iemand nog een suggestie heeft voor een ATA.
Gewijzigd door juanradio op 29 mei 2007, 23:28
 
rrozema
Die e-tech ken ik niet, maar de tiptel cyberbox 22 sip zou ik niet nemen. Daar kun je namelijk volgens mij geen dial-plan op instellen. M.a.w. je moet nog steeds per gesprek zelf kiezen of je via internet of de vaste lijn wilt bellen. Je hoeft weliswaar slechts een * in te drukken om te kiezen, maar je moet het nog steeds bewust doen.
 
Tiger
Als ik het goed begrepen heb zijn de problemen waarvoor deze THREAD opgestart is toch opgelost of zie ik dat verkeerd en hebben we het nu over andere dingen als wat bedoeld was !!!!

groeten Tiger
 
juanradio
Mijn probleem uit mijn eerste post is opgelost. Dankzij de lieve orange heb ik weer internet!

Mijn 2e vraag daar heb ik een nieuw topic voor geopend, maar daar wordt niet op gereageerd dus ik ben heel blij dat we hier verder praten over ATA kastjes in combinatie met de livebox.
 
Richard
Lijkt me dat er dan toch beter in jouw nieuwe thread over verder gebabbeld gaat worden.Smile
Greetings, Richard.
 
rrozema
Vandaar mijn antwoord aldaar. (Mag ik deze dan wel op slot doen? Wink)
Gewijzigd door rrozema op 31 mei 2007, 21:02
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzegging orange, nieuwe provider problemen. Terug?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Advertentie