obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Lacie ethernetdisk op FTP en HTTP achter LB
Littlejohn
Hallo rrozema,

Ik zal de Laciedisk omzetten naar IP:192.168.1.9
Dit doe ik pas als ik een en ander getest heb op het huidige IP (11).
Zover ik nu heb kunnen controleren werkt alles zoals ik zou wensen, kan alleen mijn eigen FTP via de Lacie nog niet controleren, maar dat zal ik vanmiddag door iemand laten doen....
Als het lukt zal ik hierover berichten...........

Het eigen account is nog steeds geschorst, nog steeds geen mailtje terug waarom en ik weet niet wie ik hierover kan aanspreken dan een rechtstreekse mail aan de site.

Alvast bedankt voor jullie hulp...........
Zou zeggen blijf zo doorgaan, jullie zijn stukken beter dan de helpdesk van Orange zelf. Als je die wat vraagt dan duurt het veel langer voordat men een reactie krijgt en die is vaak "wij ondersteunen dit niet".

Groetjes,

Annabelle (op account van Littlejohn)
 
Richard
Je kunt over je account eventueel een PM aan Wanabo schrijven, dat is de Admin van het forum.

Greetings, Richard.
 
annabelle15nl
Hallo allemaal,

Ben weer normaal online, schorsing is opgeheven, maar weet nog steeds niet waarom ik was geschorst.

Ik heb van extern geprobeerd mijn Laciedisk te benaderen met het volgende resultaat;
HTTP werkt, kan door betanden heen bladeren en ze eventueel downloaden.
FTP werkt, maar geeft geen root-directory aan, als je één van deze directories ingeeft haandmatig doet hij het wel.

Bullitproof FTP werkt met sommige FTP-clients wel en sommige niet.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de geboden oplossingen.
Nu ga ik eerst mijn systeem opnieuw installeren (met XP want VISTA wordt toch zo ontzettend traag en blijft de processor belasten ook als er geen activiteit is op de PC).

Nogmaals beide heren bedankt en als ik nog eens een vraag (of misschien een oplossing weet voor andermand problemen) zien jullie me gegarandeerd weer verschijnen.

Blijf zowiezo het forum volgen, dommer kan ik er mijn inziens niet van worden.

Groetjes,

Annabelle
 
Richard

Quote

Ben weer normaal online, schorsing is opgeheven, maar weet nog steeds niet waarom ik was geschorst.

Ik heb begrepen dat zoiets ook automatisch zou kunnen gebeuren als je bijv. te vaak probeert in te loggen met een verkeerd wachtwoord.
Wanabo is momenteel aan het uitzoeken waardoor het veroorzaakt is, hopelijk vinden we het.Smile

Dat met FTP begrijp ik nog steeds niet met die root directory. Ik zou nog wel eens met je willen testen, maar dan met een echt test account waar je ook een root directory voor hebt aangemaakt met een paar bestanden.
Zoals gezegd MOET de client in elk geval active FTP aan kunnen en actief hebben.

Met Bulletproof kan het zijn dat sommige niet en sommigen wel werken, zaak is daarbij dat ze passive FTP aan kunnen en eventueel deze niet op automatisch maar vast op pasv hebben staan.
Maar het kan ook zijn dat dit blijft, niet alle ftp clients werken goed met alle ftp servers.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lacie ethernetdisk op FTP en HTTP achter LB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
https werkt wel http niet Zyxel configuratie en problemen : 3 02 mrt 2016
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
Advertentie