obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe leden enquete: Hoe vaak reset jij de livebox?
1984

Quote

Orange0181 schreef: mn internet is super traag en zodoende moet ik mn LB 7x a 8x per week resetten. .

Status ADSL-lijn : verbonden
U bent verbonden gedurende : 282:15 uur

Sommige sites gaan soms traag, zou het dan helpen om de LB te resetten , en is een warme reset dan voldoende om weer wat meer snelheid te krijgen of de stekker er uit.
Gewijzigd door 1984 op 20 augustus 2007, 22:10
 
rrozema
nee, ik geloof niet dat een reset van de livebox je gaat helpen als sommige sites traag zijn.
 
1984
Bedankt @rrozema, het is op het moment vooral YouTube
 
1984
U bent verbonden gedurende : 295:14 uur

Het laden van laden de cllip op YouTube gaat vandaag weer normaal, zonder de LB te hebben gereset, zoals @rrozema adviseerde , dus waarschijnlijk geen LB probleem.
 
MarkBM

Quote

knol schreef:
Status ADSL-lijn : verbonden
U bent momenteel : verbonden met het internet.
Uw IP-adres : xxx.xxx.xxx.xx
U bent verbonden gedurende : 159:03 uur
ik heb de livebox in 1 week tijd nog maar 2x gereset! en het is lkkr snel en stabiel!


Ik vind 2 keer resetten nog best vaak.

Status ADSL-lijn : verbonden
U bent momenteel : verbonden met het internet.
Uw IP-adres : xxx.xxx.xxx.xxx
U bent verbonden gedurende : 911:48 uur

En deze uptime is nog kort omdat ik zelf de LB een keer van de stroom heb afgehaald zonder dat het nodig was.

In het begin 3 jaar geleden de LB wel af en toe moeten resetten, maar tegenwoordig nooit meer. Heb nog steeds dezelfde LB.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe leden enquete: Hoe vaak reset jij de livebox?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vuurwerk verbod enquete Algemeen : 1 09 dec 2019
Enquete: Netflix Algemeen : 1 29 sep 2018
Zyxel modem herstart vaak Zyxel configuratie en problemen : 5 20 jun 2018
Nieuwe Online klant, tv werkt niet Algemeen : 6 17 aug 2016
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Advertentie