obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid standaard van 4mb naar 1.5mb
Leetje
Die optie hou ik dan ook maar open. Ben je aardig wat doortastender geweest als ik. Goed zeg...zo kan het dus ook.
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
Leetje
mijn account
de snelheid van je verbinding

De snelheid van je verbinding is afhankelijk van een groot aantal factoren:

.... mede-internetgebruikers
Veel bezoekers op het internet kunnen ook voor vertraging zorgen. Rond 19.00 uur, als het daltarief ingaat, is het in Nederland drukker op het internet dan daarvoor. drukte op delen van het internet.
===

Lekker indekken. Bij wanadoo nooit last van dus ligt het aan Orangina...
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
nightwing
Ik hoop echt dat die overname er z.s.m. aankomt. En hopen dat we dan ook van dat gez*k afzijn wat de snelheid betreft. Want dit is gewoon bagger Angry
Gewijzigd door nightwing op 14 juni 2007, 17:04
high speeds will never end.........
 
Leetje

Quote

vdrijver schreef:
ik ben er gelukkig vanaf,heb de brief van orange binnen na 2 maanden ellende


Proficiat....

Weet je al wie nu je ISP gaat worden ?
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
Leetje
Net weer mail gekregen na het vragen van een update.

==============

Geachte heer, mevrouw,

Er is een case aangemaakt voor de tweedelijns servicedesk. Op dit moment is er nog niet bekend wanneer uw probleem verholpen zal zijn. Er is een 06-nummer van u genoteerd, men zal contact met u opnemen als er meer bekend is. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
==============

-zucht-

Over 25 jaar.....
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
Session
Hier nog zo'n gevalletje.

Geachte heer/mevrouw,

Sinds korte tijd (ongeveer een maand) is onze ADSL Family verbinding in de avonduren (na 19:00 uur) en de weekenden (ook overdag) een stuk trager dan voorheen. Voorheen hadden wij Wanadoo Light via de KPN en sinds april 2007 is dat overgegaan naar Orange Family.

Aangezien ons beloofd is dat de verbinding van minstens dezelfde kwaliteit zou blijven, wil ik u dringend verzoeken uit te zoeken wat er aan de hand is. Na een speurtocht over Internet kom ik op vele plaatsten tegen dat meerdere mensen hetzelfde euvel hebben. Er zijn honderden meldingen van dit probleem.

Bijgevoegd bij deze mail is een overzicht van pingtijden die ik haal als ik een website ping. Daarbij is ook vermeld wat mijn maximale downloadsnelheid op dat moment is. De modem traint in op 4 mbit precies. Maar de snelheden liggen in de avonduren en weekenden overdag VER beneden die 4 mbit. Zo nu en dan zie ik maar 100 KB p/s als maximale snelheid voorbijkomen. Ik hoef geen verhaal over afstanden en aansluitingen van jullie te hebben. Voorheen werkte het ook prima met dezelfde configuratie. Het lijkt er sterk op dat jullie of de lijnen knijpen in drukke uren of te weinig capaciteit hebben om een goed product te leveren. In beide gevallen dient er actie van jullie zijde te komen.

Ik geef Orange 2 weken (10 werkdagen) om te reageren op deze mail en een passende oplossing te zoeken. Als dit probleem voor mij niet opgelost wordt stel ik Orange in gebreken en zeg ik mijn abonnement op wegens wanprestaties. Er is mij een verbinding beloofd die minstens net zo snel is als Wanadoo Light. Momenteel maken jullie dit niet waar.

In afwachting,

xxxxx
Brummen (gld)
 
dickhond

Quote

Gandhee schreef:
Meerdere mensen hebben hier last van. Zelfde symptonen.

Orange heeft dit in onderzoek, waarschijnlijk overcapaciteit maar reken er maar op dat het nog een paar weken gaat aanhouden


mag ik vragen hoe jij weet dat orange dit in onderzoek heeft?
 
Leetje
---
Geachte heer, mevrouw,

Er is een case aangemaakt voor de tweedelijns servicedesk. Op dit moment is er nog niet bekend wanneer uw probleem verholpen zal zijn. Er is een 06-nummer van u genoteerd, men zal contact met u opnemen als er meer bekend is. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
---

Ik heb ze ook over dit forum gemaild.
Men moet wat hardware bij plaatsen -denk ik-. En er zullen meer haken en ogen zijn. Bottom line is dat ze meer moeten investeren in hun netwerk om deze problemen op te lossen.
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
dickhond
Ik werd net gebeld door iemand van de technische afdeling. Ze erkennen het probleem (het is een algemeen bekend probleem inderdaad). Ze werken eraan zeggen ze.. Was voicemail bericht dus kan er niet meer over kwijt. Maar goed, ik geef ze nog even de tijd..
 
Leetje
Goh...
Ben benieuwd of ze mij ook zo gaan bellen.
Ondertussen betaal ik 2 euri per dag ovv Orange Smallband. hehehe

GrinGrinGrinGrinAngryAngry
Klagen bellen Klagen bellen Klagen.....
Worru ze misschien wakker.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid standaard van 4mb naar 1.5mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Te lage snelheid Snelheid : 4 02 jan 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Advertentie