obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
help: livebox + meerdere PC wireless
mesa57
Het prijsverschil is niet zo groot :
Access point : WAG54G - 54,17
Router : WRT54GL - 53,22
(bron : www.tweakers.net)

Ik ben trouwens ook een fan (6 jaar) van D-link.
Gewijzigd door mesa57 op 18 juli 2007, 17:48
 
rrozema

Quote

mesa57 schreef:
Het prijsverschil is niet zo groot :
Access point : WAG54G - 54,17
Router : WRT54GL - 53,22
(bron : www.tweakers.net)

Ik ben trouwens ook een fan (6 jaar) van D-link.


Het type nummer van het access point is WAP54G. Voor de rest prima toevoeging; Dus als je toch nog wat moet aanschaffen, dan kun je net zo goed zo'n access point nemen.

Maar als je al een wireless router hebt liggen, dan ga je natuurlijk niet meer een access point kopen.

edit: op beide bovengenoemde toestellen zit een levertijd van 1 to 5 dagen (bij salland voor de genoemde prijs). M.a.w. in dit geval is ook de router niet uit voorraad leverbaar. Veelal zie je echter dat de router wel uit voorraad leverbaar is, terwijl het access point meestal een iets langere levertijd heeft. De verkrijgbaarheid van de routers is gewoon iets beter. Als je via internet koopt is dat niet zo'n probleem, want je hebt toch al te maken met een levertijd, maar als je naar een winkel gaat, dan wil je meestal gelijk iets mee kunnen nemen i.p.v. over een paar dagen terug te moeten komen. Veelal zal je dat met een AP niet lukken en met een router wel.
Gewijzigd door rrozema op 19 juli 2007, 01:16
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'help: livebox + meerdere PC wireless', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
AC750 Wireless Dual Band Gigabit ADSL2+ Modem Router Eigen modem configuratie en problemen : 2 22 mei 2016
No Wireless (huawei hg655d) Algemeen : 3 17 sep 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Netgear DGN2200 N300 Wireless ADSL2+ Eigen modem configuratie en problemen : 2 10 aug 2013
Advertentie