obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Orange wordt vandaag officieel T-mobile
meegja

Quote

Richard schreef:

Quote

Het is op het ogenblik nog niet mogelijk om per direct én kosteloos van Orange af te komen.

Geen datum? Ik weet het niet, dit stond in het mailtje:

Quote

Dit betekent concreet dat de activiteiten van Orange (mobiel en breedband) in Nederland voortaan onder directe verantwoordelijkheid van T-Mobile Netherlands vallen.

Het "voortaan" is te vertalen als "vanaf nu".


Ja ... maar de merknaam Orange blijft voorlopig nog van kracht en dus ook de AV van Orange. Pas op het moment dat bekend is wanneer Orange als provider stopt, dan pas is er een datum bekend die kan worden gebruikt bij beëindiging.
 
spatieman
ik las nog wat anders op de oranje site.
blablabla, voor bestaande klanten verdanderd er NOG niets.

die NOG doet mijn wenkbrauwtjes fronsen.
 
Richard
Ja nouja... het wordt afwachten, altijd is er wel onduidelijkheid na zo'n overname.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange wordt vandaag officieel T-mobile', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen : 3 23 mei 2018
DHCP wordt automatisch statisch Zyxel configuratie en problemen : 4 27 feb 2017
Internetverbinding wordt steeds slechter Algemeen : 10 31 mrt 2015
T-Mobile verkoopt Online aan Canal Digitaal Algemeen : 4 10 aug 2014
TV-ontvanger Rebox ON-1011TPVR, met een ext. Mobile Drive: Freecom mobile drive XXS 2.5 Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 20 12 jul 2014
Advertentie