obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Is dit het leed dat overstappen heet of zit ik wat te zeuren ?, een heel verhaal.
gigabyte
Goh wat een engelen geduld heb jij zeg ! Smile
Ik had allang een baksteen aan die livebox geplakt, en de rest kun je dan wel zelf bedenken wat ik er dan mee zou doen! Shock
Ik dacht dat het bij mij lang duurde maar dit (ver)slaat werkelijk alles.
Ik kan alleen zeggen, blijf bellen en hopen dat je een medeweker treft die echt wat voor je wil doen.Shock
Nu kun je alleen nog wat nakijken.
Zo kort mogelijk en direct op het ISRA punt aansluiten en kijken of je stekkertjes in de juiste poorten hebt zitten telefoon (wit) kun je per ongeluk verwisselen met LINE of wat knoeien met de aderparen.
Mocht de livebox een signaal vinden dan gaat het @ lampje even branden en vervolgens weer gaan knipperen.
Je ziet op je PC dat er een update is voor je livebox en dat het updaten +- 10 minuten duurt.
Succes en hou ons op de hoogte.
Gewijzigd door gigabyte op 20 januari 2008, 13:25
 
gigabyte
heb je ook al in die livebox bij internetverbinding het juiste abbonnement geselecteerd en toegepast, en hoe zien je verbindings waarden eruit ?
Is je livebox niet kapot ??
Wat gebeurd er als je de oude modem weer aansluit ?
Gewijzigd door gigabyte op 20 januari 2008, 16:43
 
gigabyte
Hoi OrangeBB,
Mooi dat je nu eindelijk wel een werkende ADSL verbinding hebt. Smile
Van welke firma was de monteur ?
Is je lijn (kapotte poort) ondertussen alweer hersteld ?
Als je veel gebeld hebt met Orange dan kun je altijd vragen of ze een credit nota voor je aan willen maken, deze zal dan verrekend worden met je aankomende nota.Wink
Ondertussen bij mij nog geen veranderingen, wel een E-mail over de werkzaamheden, ik ben benieuwd of dit mijn probleem ook oplost.Angry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is dit het leed dat overstappen heet of zit ik wat te zeuren ?, een heel verhaal.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Overstappen door storingen Storing : 10 23 dec 2016
Overstappen naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 16 07 nov 2016
ADSL problemen, overstappen naar VDSL? Snelheid : 6 30 apr 2016
Advertentie