obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
lokaal p2p server maken lukt niet, please help!
johnEnschede
Nog geen antwoord:
Geef de output eens van ipconfig /all, vanaf dos prompt.
Heb je op de PCs nog een firewall geactiveerd?

Printscreens plaatsen via imageshack.
Zoek via google op imageshack.
Gewijzigd door johnEnschede op 30 mei 2006, 23:27
 
rick110273
ik heb geen andere firewall aan staan zo ver ik weet. (alles uit)
gevraagde data staat bijgevoegde in document.
 
rick110273
data staat hier. (ik hoop dat je dit bedoeld)
http://img331.imageshack.us/my.php?image=ip4tz.png
 
johnEnschede
Welk OS gebruik je,Windows Vista Beta version?
Lijkt wel IPv6 ipv IPv4.
Configureer eens vast IP adres op je netwerkkaart(en) en bij default gateway 192.168.1.1 idem voor DNS.
 
rick110273
ik gebruik xp professionall.

(met de oude broadbandbox ging alles goed,....)
Zal vast ip adres aanmaken,.......
 
Richard

Quote

Ik heb de forwarding nog niet gedaan omdat ik geen normale adressen krijg hier uit.

Dan zou ik toch hier eerder mee beginnen dan met iets anders.
Maak de forwardings eens aan. Zo te zien is je ip 192.168.1.10. Als dat je server is.
Zonder forwarding werkt het namelijk sowieso niet.

Jij kan derhalve lokaal inloggen.
Je vrienden moeten je 84.145.x.x nummer gebruiken.

Die vreemde cijfers wat je ziet is ipv6 inderdaad. Kun je ook weer uitschakelen op XP indien nodig. Maar misschien gebruik je die voor de xs4all newsserver of zoiets. Normaliter staat dit niet aan.
Gewijzigd door Richard op 31 mei 2006, 00:29
Greetings, Richard.
 
rick110273
Dan zou ik toch hier eerder mee beginnen dan met iets anders.
Maak de forwardings eens aan. Zo te zien is je ip 192.168.1.10. Als dat je server is.
Zonder forwarding werkt het namelijk sowieso niet.

Jij kan derhalve lokaal inloggen.
Je vrienden moeten je 84.145.x.x nummer gebruiken.

Die vreemde cijfers wat je ziet is ipv6 inderdaad. Kun je ook weer uitschakelen op XP indien nodig. Maar misschien gebruik je die voor de xs4all newsserver of zoiets. Normaliter staat dit niet aan

-------------------------------------------------------------------------
heren bedankt voor de hulp, helaas werkt gamen nog steeds niet.
Ik had gisterennacht de forwarding gedaan met ip 84.145.x.x met dns 192.168.1.1 maar daarna kwam ik niet meer in de livebox. restarten deed niets meer etc. vandaar dat ik niet terug kon reageren. na alles eerst wer gereset en opgestart te hebben, heb ik alles weer automatisch laten zoeken. na dat dit werkte heb ik 192.168.1.10 gebruikt met forwarding zoals beschreven,...dit ging wel,..geen gekke dingen maar ik heb nog steeds geen resultaat met alle spellen waar ik een server mee ben gestart. (in game aanmaken server, dedecated= internet, naam geven en draaien normaal) locaal blijf ik me zien ja maar in een spel zoeken naar de betreffende server via internet,...niets.... ik wordt er gek van! nog idee?n?

o ja als ik naar de volgende site ga: https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 zoals omschreven en ik doe die test dan krijg ik failure omdat ALLE POORTEN STEALTH staan!!! (met een compliment van de site dat dit uitstekend is) dit lijkt me niet goed,...er moet namelijk data heen en weer voor de mensen die mij willen zien met gamen....

Nog idee?n?

o ja,....ipv6? uitzetten? hoe kan ik dit doen? ik heb geen newsserver of zo,... alleen oude settingen broadband wanadoo modem.


mvg,

Rick
Gewijzigd door rick110273 op 31 mei 2006, 07:31
 
Wanabo

Quote

Ik had gisterennacht de forwarding gedaan met ip 84.145.x.x met dns 192.168.1.1 maar daarna kwam ik niet meer in de livebox. restarten deed niets meer etc. vandaar dat ik niet terug kon reageren


Kreeg je de configuratie of het wachtwoord scherm van de Livebox? Als dat zo is een proxy gebruiken en niet voor lokale adressen gebruiken.
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=22&thread_id=137#post_1030
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:13
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rick110273
Met forwarding 84.145.x.x. kon ik de livebox geheel niet bereiken. (zelfde melding als je geen verbinding hebt met internet maar wel een pagina opvraagd)
Na reset kon ik 1x in de configuratie,..daarna sloeg ie vast met vervolgens zelfde melding als hierboven omschreven,..heel vreemd.

na reset LB ben en pc ben ik direct naar ip eigenschappen gegaan en dit weer op automatisch selecteren gezet. daarna kon ik in LB.

Maar goed,...nieuwe settings handmatig (de x.x.1.10)werken ook niet
Ik kan gelukkig wel in LB maar een server opstarten werkt niet.

nog een idee?

mvg,

Rick
 
rick110273
o ja,... gameservers verwijzen naar locale ip adres x.x.1.10 en niet naar het extern p adres,... 85.145.x.x dus,........ik weet het niet meer.
Gewijzigd door rick110273 op 31 mei 2006, 11:05
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lokaal p2p server maken lukt niet, please help!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie