obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
voorlopig geen snelheidsverhoging (denk ik)
Ross
We hebben het hier maar over de snelheids verhoging maar zou graag willen dat de snelheid die ik nu heb ook constant blijft, ook nu is de download weer aan het inzakken wordt erg voorspelbaar.
Ik heb geen cijfers en vage brichtgevingen over aantallen maar kan met mijn normale verstand wel zeggen dat als ze het nu niet lukt om de lijn constand te houden, op drukke uren, het tijdstip van verhoging een soort koffiedik kijken is.
En om de vragen van de helpdesk te beantwoorden.
Nee als ik een verbinding met Eweka van 420Kb/s heb ga ik niet mijn livebox aansluiten op een 10meter kabel en een tweede netwerkkaart inbouwen of meer onzin dingen doen.
Nee dan ga ik gewoon zitten huilen als ik zie dat de 420Kb/s zakt naar 100Kb/s en wacht af tot de kabouters om 2300 uur mijn livebox weer op een 30 cm kabel aansluiten, mijn tweede netwerkaart verwijderen waarna ik de snelheid weer zie op klimmen naar 420Kb/s.
Geloof me maar Orange heeft een capaciteit probleem en dat zal nog wel even duren en veel geld gaan kosten.
Heb er wel vertrouwen in dat het uiteindelijk wel goed gaat komenGrin

Heb trouwens verder weinig klachten over de verbinding heb nog geen uitval of storing gehad de afgelopen 9 mnd. van zowel telefoon als internetWink
Het is dan volgens mij ook een verkeerde reclame camp. geweest om dingen te beloven die je niet waar kunt maken.
Om kosten te besparen kunnen ze die gasten er wel uitsturen.


 
zuiderling
Laten we eerlijk zijn. Het is niet leuk om te lezen dat je werkgever er doorheen wordt gehaald.

Erwin ik zou zeggen ga een ander baantje zoeken...
 
Peter_L

Quote

Big Al schreef:
Beste Peter L,

waar maak jij je eigenlijk nog druk om.
Met ingang van 18 Februari ga jij toch naar je nieuwe provider.
Orange is toch voor jou helemaal geschiedenis,of niet dan.
Of blijf je dan nog steeds klagen over Orange,ook al beb je bij je nieuwe provider.


BigAl
Ik maak me (niet meer) druk om Orange. Ik maak me meer druk om flauwe opmerkingen en valselijke beschuldigingen van bepaalde mensen aan mijn adres. Daar word ik en beetje boos over. Lijkt me niet helemaal netjes om mensen aan te vallen op hun mening. Maar ik zal er verder niet op in gaan want ik vind dat niet gepast. Ik heb mijn zegje gedaan en ik ben klaar dr mee (tenzij ik weer wordt aangevallen met ongenuanceerde uitspraken)
Gewijzigd door Peter_L op 27 januari 2008, 17:29
 
Peter_L

Quote

erwinvos schreef:
Het maakt mij verder niet uit beste mensen. Jullie gaan maar lekker door met het afkraken van Orange en stappen met z'n allen maar over naar Telfort of wie ook. Jullie blij, Orange blij en de tevreden gebruikers blij. problem solved. En wanneer de verhoging komt? Dat weten ze alleen bij Orange. En wanneer? Geen idee, maar het komt.

Het is ondertussen een anti Orange forum geworden in bepaalde topics en ik heb besloten daar niet meer aan mee te doen. Ik ga nu alleen nog proberen Orange leden te helpen en antwoordt geven als mensen iets vragen of deverhoging al geweest is.

De mensen nemen uiteindelijk hun eigen beslissing en laten het niet afhangen van de hardste schreeuwers.

Groet Erwin


Dag Erwin
Erg jammer dat jij -op feiten gebaseerde negatieve uitspraken van posters - afwimpelt als afkraken. Maar als aan jou vervolgens de gelegenheid gegeven wordt om aan te geven waarom jij denkt dat ik er naast zit met mijn opmerking over het uitblijven van de snelheidsverhoging dan haak je af. Het was een normale vraag van mij want ik ben erg nieuwsgierig hoe we het negatieve kunnen omzetten in het positieve. Jij als positieve oranger zou daar toch zeker je steentje je in moeten kunnen en willen bijdragen.
Verder ben ik het helemaal met je eens dat dit forum soms te Anti-orange wordt maar daar werk je zelf helaas net zo hard aan mee door posters die negatieve uitspraken doen over orange neer te proberen te sabelen met flauwe opmerkingen en beschuldigingen. Daar lijkt mij dit forum niet voor bedoeld. Je hebt je er al een paar keer aan schuldig gemaakt (niet alleen bij mij) Mensen gaan dan vervolgens in de verdediging dat lijkt me vrij logisch. Dan krijg je dus dit soort zinloze discussies.
Als jij nou eens begint met het niet meer aan vallen van negatieve posters met ongenuanceerde uitspraken omdat zij een anti-orange stelling plaatsen dan komt alles goed. Bekritiseren mag maar dan wel met de juiste - op feiten gebaseerde - argumentatie. Dan kunnen we dit forum puur zakelijk houden en hulp bieden aan mensen die dat nodig hebben. Dus beste erwin verbeter de wereld (dit forum) en begin bij je zelf! Houd het zakelijk en val geen mensen meer aan omdat zij toevallig een anti orange stelling plaatsen.

Oh ja en bij hulp hoort naast de positieve kant zeker óók de negatieve kant van Orange aan het licht te komen. Zodat nieuwe klanten zelf de afweging kunnen maken. En verder ga ik hier omwille van de goede sfeer niet meer op in.
Gewijzigd door Peter_L op 27 januari 2008, 20:46
 
Peter_L

Quote

fisher schreef:

Quote

Big Al schreef:
Zo is het Erwin.
Heel negatief allemaal.Maar het zijn elke keer dezelfde personen die liggen te klagen.




Dat geldt overigens ook voor degenen die ondanks de wanorde etc. bij dit bedrijf Orange blijven verdedigen en min of meer ontkennen dat er toch wel erg veel misgaat zowel administratief als technisch.


Mee eens !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voorlopig geen snelheidsverhoging (denk ik)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie