obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Telefoonlijn via Wanadoo
trapm
idd, dat is n?g een argument om het NIET te doen.

KPN: Je nr blijft behouden tegen dezelfde kosten
KPN: Bewezen betrouwbaar netwerk.
KPN: Vrijheid van keuze van provider, nu en waarschijnlijk ook in de toekomst.
KPN: ?ls je bijv ook digitale TV hebt van KPN krijg je korting (Ç6,95 p/mnd) zolang je KPN klant bent. Die korting vervalt als je je lijn door Wanadoo laat overnemen .

Provider: 1 rekening, meer argumenten voor het over laten zetten kan ik niet bedenken.
Gewijzigd door trapm op 16 juni 2006, 13:06
 
Richard
7.) Een hoop gezever en omweggeneuzel als je wilt verhuizen.
Greetings, Richard.
 
mecheltje
Gewoon KPN budget houden en niet je KPN nummer meenemen naar Orange.

Aan het einde van mijn contactjaar gaat de stekker er hier voor Orange uit.
Gewoon weer KPN basis en bellen via KPN, internet via een andere provider(waarschijnlijk xs4all)
Ben al het gezeur rond wanadoo/orange een beetje zat.
Heb op het ogenblik geen klachten over de telefonie of internet aansluiting maar voel me belazerd ondermeer door het invoeren van het starttarief van 4 eurocent, en zo zijn er nog een aantal zaken op te noemen.
 
Richard
Er zit natuurlijk wel wat in wat je zegt betreffende dat starttarief.
Maar van de andere kant bekeken.... ik ken geen andere provider op dit moment waar je dan voor de rest geen telefoontikken hoeft te betalen.
Wel provider waar je binnen het eigen netwerk (bijv. BBNED nummers) gratis kunt bellen, maar hoeveel aansluitingen zijn dat? De rest telt voor zover ik weet allemaal een bedrag per minuut.
En daar is dan toch ook wel iets voor te zeggen.

Ik heb het overigens hetzelfde als jij, gewoon m'n kpn belbudget houden. Makkelijker met overstappen ook inderdaad als dat ooit nodig mocht zijn.

Greetings, Richard.
 
mecheltje

Quote

Richard schreef:
Er zit natuurlijk wel wat in wat je zegt betreffende dat starttarief.
Maar van de andere kant bekeken.... ik ken geen andere provider op dit moment waar je dan voor de rest geen telefoontikken hoeft te betalen.
Wel provider waar je binnen het eigen netwerk (bijv. BBNED nummers) gratis kunt bellen, maar hoeveel aansluitingen zijn dat? De rest telt voor zover ik weet allemaal een bedrag per minuut.
En daar is dan toch ook wel iets voor te zeggen.

Ik heb het overigens hetzelfde als jij, gewoon m'n kpn belbudget houden. Makkelijker met overstappen ook inderdaad als dat ooit nodig mocht zijn.


Het schijnt dat het bij Tiscali nog steeds gratis bellen is ZONDER STARTKOSTEN!!!
 
Richard
Yep, klopt inderdaad, is ook de enige dacht ik. Maar dan zit je wel met een veel lagere internetsnelheid voor dezelfde prijs.
Als de snelheid niet uit maakt is het inderdaad wel een keuze alternatief.

Greetings, Richard.
 
mischa

Quote


Het schijnt dat het bij Tiscali nog steeds gratis bellen is ZONDER STARTKOSTEN!!!


Dat zal ook niet lang duren. let maar op.
Gewijzigd door mischa op 10 augustus 2006, 21:20
Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
mecheltje

Quote

mischa schreef:

Quote


Het schijnt dat het bij Tiscali nog steeds gratis bellen is ZONDER STARTKOSTEN!!!


Dat zal ook niet lang duren. let maar op.


De tijd zal het leren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonlijn via Wanadoo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Website wanadoo offline halen Algemeen : 2 24 mrt 2011
hoe kom je van Online Breedband BV voorheen Wanadoo af!!! Algemeen : 10 29 mrt 2010
Wanadoo ADSL Extra op Windows 7 Helpdesk : 5 19 nov 2009
716 v5 WL en Wanadoo Starter Eigen modem meer apparaten aansluiten : 7 11 okt 2009
Advertentie