obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!
MR
Blijven sturen die mails, ze krijgen het een beetje warm volgens mij. Had ook een mail naar Kassa gestuurd en kreeg plotseling een Orange medewerker aan de lijn die mij na DRIE MAANDEN terugbelde. Hij maakte van mijn klacht nu een "officiële klacht" Shock. Kreeg vandaag een brief met de melding dat "Orange een klacht van mij had ontvangen" en dat ze blij waren dat "mijn menig helpt ons de kwaliteit van onze producten en dienstverlening te verbeteren. WIJ BEDANKEN U DAAROM DAT U HIEROVER MET ONS CONTACT HEBT GEZOCHT". Ik bel, mail en schrijf pas vanaf half november!

@GIgabite: Wil je in de Kassa-uitzending voor ons achterblijvers, zeker nu fred zijn problemen op miraculueze wijze door Orange worden opgelost, een paar keiharde toezeggingen uit het gesprek slepen? Als je dat met de heer Meurders voor elkaar krijgt, richten we hier een ORANJE standbeeld voor je op! Nee, sterker nog, kies jij de kleur maar....
Gewijzigd door MR op 13 maart 2008, 14:59
 
Hendrik
Gelukkig komt orange wel de afspraak na om bij kassa tekomen. Of zullen ze op het laatste moment afzeggen.

Mijn storing is ook al weer een week in behandeling.Sad
Sinds 7-10-2008 in bezit van UPC Exctreme en wanneer beschikbaar UPC Fiber Power!
Online adsl werkt nog tot 11-04-2009.
 
agua
Ik heb ook een mail gestuurd aan kassa.
Gewijzigd door agua op 13 maart 2008, 20:44
 
gigabyte

Quote

fredstevens schreef:
Toch blijf ik het een giller vinden hoeveel effect onze actie met Kassa dan heeft. En dat nog vóór de uitzending.


Dat kun je wel stellen, lach me kapot Grin Wink

Allemaal bedankt voor het mailen en de positieve reacties, ik zal ruim voor de uitzending vragen of ze alle mail op tafel willen leggen en aan Orange mee willen geven !!
Gewijzigd door gigabyte op 13 maart 2008, 21:15
 
Hendrik
En nog 2 orange gebruikers met problemen een mooi mailtje laten sturen.

Zouden we ook te horen krijgen hoeveel mails er zijn verstuurd?
Sinds 7-10-2008 in bezit van UPC Exctreme en wanneer beschikbaar UPC Fiber Power!
Online adsl werkt nog tot 11-04-2009.
 
gigabyte
Als ze dan nog telbaar zijn wel ja GrinGrin
 
Tiger
GOED NIEUWS

Zaterdagavond 18.55u - 19.30u Nederland 1, Vara Kassa.

In deze uitzending worden de problemen met Orange weer eens aan de kaak gesteld.
Men heeft mij heden telefonisch uitgenodigd om live aanwezig te zijn tijdens de uitzending.
Vanzelfsprekend zal ik mijn ongerief over Orang luid en duidelijk te gehoor brengen. Daarbij zal ik persoonlijk het ontbinden van mijn contract eisen, waartoe ik juist vandaag wéér een aangetekend schrijven aan Orange heb verzonden.

Als méér mensen van dit forum een uitnodiging hebben gehad van Kassa, dan zien we elkaar zaterdag.
Tot dan, blijf zeker je ongenoegen schrijven aan Kassa. Hoe méér klachten ze daar krijgen, des te meer ze in de hand hebben tegen Orange.

zegt het voort, zegt het voort

Quote

fredstevens schreef:
YEP!

Vorige week vrijdag heb ik opnieuw een aangetekende brief gestuurd naar Orange en opnieuw mijn contract als ontbonden verklaart aan hen. Het was immers 5 weken rommel.

Gisteren (Dinsdag) middag, telefoon van Orange. Aangezien mijn lijn slechts is verzoek ik terug te bellen op mijn GSM.
Orange deelt mede, dat ze mijn verzoek inwilligen én het contract gaan ontbinden. "Zo komen we toch niet verder", aldus de dame aan de lijn.
Ze vroeg me, of ik het telefoonnummer terug wilde, dan moest ik dat snel regelen. Ik heb met @home gebeld om dit te regelen, maar helaas gaat dat minimaal 6 weken duren. Het snel van orange afkomen vond ik belangrijker, dus dat heb ik ook Orange gemeld. (Overigens kreeg ik een normal lokaal tarief nummer!)
Ik heb bovendien verzocht om een schriftelijke bevestiging van het geheel.

Meteen heb ik Kassa gebeld en de nieuwe ontwikkelingen gemeld. Die waren met stomheid geslagen. Mijn vraag of hun, mijn naam hebben doorgegeven aan kassa, werd bevestigend beantwoordt. Blijkbaar was/is orange dus snel bezig, de problemen op te lossen van die mensen welke zich bij kassa hebben gemeld! Even dus een goede beurt maken bij Kassa!
Aangezien mijn probleem zo goed als opgelost is op dit moment, zou mijn aanwezigheid bij de uitzending niet zoveel zin meer hebben. Niet voor mij, maar ook niet voor Kassa.

Nog dezelfde avond rond 18.00 was mijn telefoonlijn dood en een half uur later kon ik (weer) geen e-mail meer verzenden. Op dat moment wist ik, dat mijn lijn gekapt werd en ben de meterkast ingedoken om de “livebox = Deadbox” maar af te koppelen. Tot mijn verbazing zag ik, dat alle rode lampjes van mijn inmiddels geïnstalleerde @home modem, volop verlicht waren!!!
En jawel hoor.. daar deed Internet het al weer, alleen de telefoonlijn is pas voor de 17e gepland.

Orange heeft verleden week met de steekpartij behoorlijk in de (negatieve) publiciteit gestaan. Daardoor hebben ze tevens tijd gehad om de gasten die voor Kassa zijn/waren uitgenodigd snel te gaan helpen om maar goed voor de dag te komen.
Het feit dat ik hen al in een van mijn eerste brieven en faxen heb laten weten dat ik Kassa zou inschakelen als ze niets deden, zal zeker ook hebben geholpen, zeker toen ze hoorde dat ik er daadwerkelijk voor was uitgenodigd.

Voor mij is het drama “Orange”, voorbij, mits ik nog de schriftelijke bevestiging ontvang, maar geloof me als ik stel, ik zal ze er zeker aan herinneren als het nodig is.

Voor de vele mensen op dit forum met snelheidsklachten, wil ik het volgende zeker niet onvermeld laten:

Bij orange had ik een 4Mb lijn, dus 1Mb upload. Ik haalde daar overdag maximaal 380Kb download en ca. 85Kb upload. (Dat vond ik al slecht!) ’s-Avonds zakte deze waarden naar 120Kb down en 20Kb up.
Momenteel draai ik dus weer met een kabel DSL lijn van @home. (Dus géén ADSL). Deze is 1,5Mb down, 0,5Mb up. Ongeacht wanneer ik test, haal ik een download van 170 Kb down en 54Kb up!
DAT is echter nog niet eens het grote verschil. De response tijd (Ping tijd) verklaart heel veel!
Bij Orange, doorlopend rond de 150ms. Nu bij @Home, maximaal 38ms.
Websites met véél afbeelding zag je bij Orange één voor één in beeld verschijnen, nu bij @home staat het er allemaal in een oogwenk op.

Samenvatting.
Voor mij is de zaak naar wens afgehandeld. Als orange zich aan de afspraak houdt nu, blijft het daar ook bij en neem ik het verlies van mijn telefoonnummer dat ik 12 jaar heb gehad voor lief, evenals de vele kosten van dit drama. Orange heeft zich bij mij kenbaar gemaakt als een zéér onbetrouwbare lakse provider die ik niemand meer zal aanraden.

Het inroepen van een consumentenprogramma als Kassa, heeft in mijn geval zeer veel bijgedragen en blijkt dus een probaat middel om je recht te halen. Via juristen is dat veelal niet mogelijk omdat die exact alles volgens het boekje willen doen en, zéér kostbaar zijn.
Ik raad dan ook iedereen aan om de mogelijkheden van de media te benutten als je er op een andere manier niet meer uit komt.
Voor al diegenen die zaterdag bij Kassa aanwezig zijn, véél succes!

Tevens spreek ik de mijn welgemeende dank uit aan dit forum en vooral de mensen die dit mogelijk maken, achter de schermen. Vanzelfsprekend ook een woord van dank aan Kassa én de forum leden die mij zeker motiveerde om vooral door te gaan met mijn strijd.

Mocht ik iemand behulpzaam kunnen zijn bij zijn/haar strijdt met Orange, meld je dan via een “Persoonlijk bericht”, in dit forum.
Ik dwaal af naar het “athome”, forum waar ik mogelijk op een andere wijze een bijdragen kan leveren.

Groetjes
Fred Stevens, Belfeld. Wink


Toch blijf ik het een giller vinden hoeveel effect onze actie met Kassa dan heeft. En dat nog vóór de uitzending.

Even nog voor de duidelijkheid:
Dat ik niet naar Kassa ga heeft niet te maken met het feit dat mijn probleem nu is opgelost en ik de rest maar laat vallen.
Feit is, dat ik er 170km voor moet rijden (en nogmaals terug) en alleen nog kan melde dat Orange het heeft opgelost. Dus positive publiciteit wat ze niet verdien! Het is beter als in mijn plaats er iemand anders zit die nog NIET is geholpen. En dus negative publiciteit.


Sorry Fred maar die 170 km vindt ik persoonlijk maar een dooddoener vorige week was je een andere mening toegedaan als mij dit overkomen was dan had ik wel mijn ongenoegen kenbaar gemaakt hoe het het allemaal gegaan was aan een paar honderduizend kijkers en dat je probleem nu opgelost is is helemaal niet positief voor Orange.

Jij had bij kassa heel duidelijk kenbaar kunnen maken hoe het bij Orange toe gaat omdat jij het zelf ervaren hebt.

Dit is mijn persoonlijke mening maar jij hebt een andere keuze gemaakt en dat vindt ik erg jammer.

Tiger
 
hfdhfd
Ik heb geen mail naar Radar of Kassa gestuurd, maar wel Orange heel duidelijk laten weten dat ik van mijn abbo af wou. Tot ik te horen kreeg dat mijn probleem nog maar van 10 maart gemeld stond? terwijl ik al een hele historie aan telefoontjes in de computer had staan. Zelfs via mail was er over dit probleem gecommuniceerd.

In ieder geval wou ik tot de uitzending van zaterdag wachten om te kijken welke stappen er nodig waren, toevallig gaf mijn mail progje een fout vandaag in mijn mail account dus wat mij weer een reden gaf om te klagen bij Orange waarom ze mijn mail nu ook terroriseren. Toen kreeg ik van een verbaasde HELPDESK medewerker te horen dat mijn account opgeheven was... Hoor ik dat goed??? Nog een keer nagevraagd en ja hoor het was echt zo...
Klein vreugde dansje gedaan, en ben na vele jaren trouwe klant van Wanadoo/Orange geweest te zijn genezen van ADSL..

Waarschijnlijk zijn ze druk bezig om de hardste klagers voor de uitzending tevreden te stellen...

Het heeft mij uren naar de helpdesk bellen gekost maar ben er wel vanaf.
 
Hendrik
Ik heb dit ook op een ander forum gemeld en denk dat er daar ook een aantal mails de deur uit zijn.

Op tweakers liep toch ook een topic? Weten ze het daar al over de actie.... Ik kan hem zo snel niet vinden, of het moet het ervaringen topic wezen?
Sinds 7-10-2008 in bezit van UPC Exctreme en wanneer beschikbaar UPC Fiber Power!
Online adsl werkt nog tot 11-04-2009.
 
gigabyte
Orange is volgens hun eigen woorden flink geschrokken van het aantal klachten en de negatieve ervaring die klanten hebben met Orange, en zeker met de klantenservice (babbelbox).
Ik denk persoonlijk dat ze dit nooit meer mee willen maken, om op deze manier in de uitzending te zijn, en de problemen snel zullen oplossen.

Dit blijft natuurlijk afwachten.

Al jullie E-mailtjes naar Kassa gaan door naar Orange, en volgens mij was dit wel een (geslaagde) actie.

Iedereen bedankt die dit mogelijk hebben gemaakt !!!

Groetjes,
Gigabyte.
Gewijzigd door gigabyte op 16 maart 2008, 13:23
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Advertentie