obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nederland Wereld Kampioen?
Richard
Ach, bij mij komt het oranjegevoel pas een beetje omhoog als ze voorbij de kwartfinale staan en in de finale natuurlijk wel, dan kijk ik als voetbalhater zelfs meestal, dus dat wil wat zeggen.Grin

En er zijn zat feestjes hier in de buurt, gezellig mensen buiten, oranje slingers en vlaggetjes, dat is gewoon leuk.

De hele voetbalgekte stoort me dus geenszins, integendeel, ik vind het wel leuk en ze mogen ook best wereldkampioen worden van me, alleen ben ik realistisch ingesteld en geloof ik er niet in dat ze dit keer zover komen.Wink
Greetings, Richard.
 
Wanabo
@Richard, lees nog ff nauwkeurig mijn eerste (niet ge-edite) post. Nederland wordt geen wereldkampiooen. Uit je reacties vermoed ik dat jij denkt dat ik stellig beweer dat NL wereldkampioen wordt. Nou niet dus. Mijn oranje gevoel heb je in je laatste post hierboven prima verwoord! Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Duh.... Nu vraag ik me toch..... hoe en waarom heb ik -daar- nu overheen kunnen lezen. Maar je hebt gelijk, op een of andere manier heb ik het woordje "geen" totaal niet gezien, meerdere keren zelfs gewoon er overheen gelezen.Shock

LoL. Hoe krijg ik het voor elkaar he.Grin
Sorry...Wink
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nederland Wereld Kampioen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
HG655D en standaard verkeerde landcode (CA = Canada) ook als Nederland (NL) is ingesteld Huawei configuratie en problemen : 5 09 dec 2013
Advertentie