obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Video: Orange Klachten - Kassa Vara NED1 15-03-2008
uranus1963

Quote

Liberty schreef:
Kassa 2 wordt vanavond op nederland 2 om 19.20 uur opnieuw uitgezonden en ja over Orange. Voor de mensen die het zaterdag hebben gemist.


Ik bgen blij, dat ik van deze mateloze oplichtersbende af ben. Ik heb nu Tele2 en ik vaar er goed mee. Geen lange wachttijden bij de klantenservice èn...... tegen lokaal tarief en niet meer voor 20ct naar de normale helpdesk en 45ct voor de financiële helpdesk meer.

Het beste met jullie orange abonnement, maar ik ga ze nu door de gehaktmolen heendraaien.

Groet.

Uranus.
 
Wout
Het filmpje staat inmiddels ook op de voorpagina (alleen als je ingelogt bent) onder de laatst active onderwerpen.
 
Matis
super, alleen is usenet ook zeer traag zo in de avond uren Frown
 
guus
ooh, niet bij mij Grin
 
lolrange
Torrents,usenet ik zou zeggen stream het maar lekker!

http://www.veoh.com/videos/v6444657d2...57d27cNEFh

 
aende

Quote

lolrange schreef:
Torrents,usenet ik zou zeggen stream het maar lekker!

http://www.veoh.com/videos/v6444657d2...57d27cNEFh



Makkelijk zeggen, maar sinds een week of 3 zijn de streaming video's niet te bekijken met een Orange 4MB verbinding. Dat is alleen maar hakkelen (lijkt te telefoon verbinding wel).
Dus heb maar ff geconnect op het WLAN van m'n buren met een 1MB abo van een kabel profider (matige WLAN verbinding).. en werkte prima...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Video: Orange Klachten - Kassa Vara NED1 15-03-2008', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zijn de klachten bij online minder bij vdsl? Algemeen : 8 27 dec 2015
Zeer slechte oplossing klachten Klacht over Online : 5 14 okt 2015
klachten centrum waardeloos Algemeen : 2 29 dec 2014
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Advertentie