obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snel of niet ?
Profiler
Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice, ik had een hele aardige jongedame aan de lijn die me goed geholpen heeft tot op bepaalde hoogte..het was 21.10 en we moesten het gesprek stoppen omdat ze maar tot 21 uur open zijn. Ze zou me woensdag terugbellen. Tot op heden natuurlijk niet gebeurd. Ik heb ze gister nog gebeld en toen werd me verteld dat medewerkers alleen mogen terugbellen als het rustig is bij de klantenservice, ja nooit dus volgens mij hahaha.

Maar goed, ik zou tussen de 8-15 moeten kunnen halen volgens haar. Alleen zoals ik al eerder te horen kreeg ik moet me livebox in de meterkast hangen op het ISRA punt. Jammer dat ze niet direkt hebben gezegd toen ik op hun aanbieding ben ingegaanSad

Ik ga maandag het installatiebedrijf bellen met wie ze samenwerken met het verzoek mijn livebox op het ISRApunt aan te sluiten. Hopen dat ik dan wel een snelle, stabiele verbinding heb.
 
TCP_IP
Tja, ik denk dat ze ook een keer naar huis wilde Pfft

Maar installatiebedrijf, kost wel weer de nodige duiten hea !! Kun je zelf die livebox niet in de meterkast plaatsen?? je hoeft alleen maar telefoonkabel tussen LB en ISRA punt aan te sluiten, kost je 15min werk en scheelt je ... wel zo'n 90 eurootjes

gratis tip Cool
 
Profiler

Quote

TCP_IP schreef:
Tja, ik denk dat ze ook een keer naar huis wilde Pfft

Maar installatiebedrijf, kost wel weer de nodige duiten hea !! Kun je zelf die livebox niet in de meterkast plaatsen?? je hoeft alleen maar telefoonkabel tussen LB en ISRA punt aan te sluiten, kost je 15min werk en scheelt je ... wel zo'n 90 eurootjes

gratis tip Cool


thnx...

tja ik zou wel willen maar ik snap er helemaal niets van..ik heb dat witte doosje opengemaakt en daarin komen 3 dikke grijze kabels waaruit uit elke dikke grijze kabel ontzettend veel dunne draden komen.
Ik heb geen idee wat ik los mag/kan maken en wat niet. Het lijkt of sommige wel met elkaar verbonden zijn dmv kleine vierkante grijze dingetjes.
Ik heb trouwens in huis 3 telefoonaansluitingen (elke kamer 1).
Kan jij me vertellen dan hoe ik het moet aanpakken...
 
Profiler
Wel ik werd vorige week ineens door Orange gebeld. Ze zouden op HUN kosten een monteur langssturen om alles bij mij thuis na te kijken en eventueel iets te vervangen indien nodig.

Ik was verschrikt..zo ken ik Orange niet...Echter in het weekend dacht ik dat ik bedrogen was...ik had namelijk niets gehoord van het installatiebedrijf...

Krijg ik net een telefoontje, weer Orange..een mevrouw van de klanteservice zei dat haar collega vergeten was het installatie buro voor mij te bellen...ze bood haar excuses aan en zei dat ze het nu zelf had doorgegeven....

ik heb gevraagd hoe het komt dat Orange nu ineens zelf gaat bellen en het in de gaten houdt...wel...ik heb 3 weken geleden een mailtje naar Kassa gestuurd...en de mevrouw van net zei dus nav mijn klacht die ik bij Kassa heb ingediend willen ze het netjes oplossen Shock

Dus mensen die stil staan...MAIL KASSA
 
TCP_IP
Sorry Profiler, ben dit topic uit het oog verloren zo te zien...
had je hem even moeten bumpen als het ware Pfft

Maar heb je in de hele maand nog steeds geen internet gehad:O

om toch er even op terug te komen.
Vanuit dat witte kastje komen meerdere draadjes dus??
dat zijn die aderparen die je nodig hebt
rood/blauw en/of oranje/wit
even instructieboekje van livebox erbij halen Wink... rood/blauw aansluiten en mocht niet werken oranje/wit
zo te horen heb je meerdere aderparen... probeer ze allemaal even
 
Profiler
Hoi,

ik heb wel internet gehad (meeste tijd dan) maar vraag niet wat..de snelheid varieerde enorm..merk dat het trouwens vooral in het weekend dramatisch is:S

Bedankt voor de info maar ik durf er niet aan te wagen..heb de installateur vandaag aan de lijn gehad. Vrijdag over 2 weken komen ze, ik kon niet eerder.
 
Profiler
update:
er is een monteur van CSS geweest. Alles bij mij was oke, alleen het rare is:
mijn isra punt is volgens hem in mijn woonkamer van mijn flat.
Mijn pc staat echter in een aparte kamer en daar is de livebox ook aangesloten. Hij ging eerst meten op mijn pc zoals hij nu staat. Hierna sloot hij zijn lapton aan op het israpunt en toen was de snelheid dramatisch laag 16kb als ik het goed heb. Maar in ieder geval veel lager als hoe mijn livebox nu aangesloten is pfffff

Hij heeft Orange gebeld en een case is wederom aangemaakt.
Maarja miss heeft monteur het niet goed gedaan want het is wel raar toch?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snel of niet ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie