obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Poort 25 blokkering
Wanabo
Dan met z'n allen massaal overstappen op Gmail. Dat loopt via SSL.Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Lachen, dan kunnen we tenminste allemaal klagen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, misschien dat ze de handel bij genoeg klachten toch maar eens open zetten.Smile
Greetings, Richard.
 
mischa
Veloopt SSL niet via poort 443, dan gooien ze straks die ook dicht als me massaal Gmail gaaan gebruiken.

Mischa

Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
Wanabo
Daar is al rekening mee gehouden. Gmail gebruikt de volgende instellingen.

SMTP SSL poort 465
POP3 SSL poort 995

Natuurlijk kunnen ook deze poorten weer dicht gegooid worden.Angry
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Vlokjesman
*kuch*kuch*http://www.gebruikers.eu/articles/12493Kuch**kuch*
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Richard
Ja da's die wat ik ook in de PM bedoel..... Snif... alsof dat helpt tegen spam. Ik blijf het jammer vinden, dat hadden ze best ergens bij hun info en/of algemene leveringsvoorwaarden ofzo mogen zetten.Sad
Greetings, Richard.
 
Richard
Interessant verhaal, het was mij bijv. niet bekend dat smtp bij het Lite abonnement niet beperkt was.
Bij Family is dat inderdaad wel het geval jammer genoeg.

Dat is echter beleid en zullen ze niets aan wijzigen.

Alleen betreffende punt 1 en 3 heb je gegronde klachten, doch voor punt 1 kunnen ze hun excuus maken, het ligt binnen de marge, juridisch kun je daar niks mee.
Met punt 3 misschien wel, doch ook dat is geen gegronde reden om van het abonnement af te komen tijdens de contactperiode.

Dus ik wens je veel succes en hoop dat alles goed zal verlopen voor je, maar ik ben bang dat je niet onder je contract uit kunt komen tenzij ten tijde van de contractdatum zelf.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort 25 blokkering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen : 7 18 feb 2016
Advertentie