obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Toch wat duidelijkheid
juanradio

Quote

bushkabouter schreef:

Quote

sjaco schreef:
Wel ik ben vandaag naar computerland geweest en die adviseerde een router van sweex die heb ik na veel pijn en moeite geinstalleerd.
Maar nu doen veel internet pagina's het niet, als ik beide pc in gebruik heb, doe ik de ene pc uit de oude windows 98, dan gaat pc 1 weer als een speer?
Volgens de verkopers in de winkel moest ik toch echt deze hebben!?



hmmm sweex niet echt het beste merk zou eerder voor sitecom of linksys gaan


Het maakt echt niet uit of je een router van Trust, Sitecom, Linksys of Sweex hebt: Ze zijn allemaal even slecht, en even langzaam (snel).
 
rrozema

Quote

juanradio schreef:
Het maakt echt niet uit of je een router van Trust, Sitecom, Linksys of Sweex hebt: Ze zijn allemaal even slecht, en even langzaam (snel).

Daar ben ik het niet mee eens. Er zijn zeker gradaties in de kwaliteit van routers en de trust, sitecom en sweex routers staan niet bovenaan mijn verlanglijstje. Alle 3 zijn het prijsvechters en kwaliteit komt dan helaas wat lager op het prioriteiten lijstje. Niet dat deze routers voor de meeste mensen niet zullen werken, maar de mogelijkheden zijn wat beperkter ook de snelheid zal zeker lager zijn en de kans op stabiliteitsproblemen is gewoon groter dan als je een kwaliteitsrouter koopt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Toch wat duidelijkheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
welke keuze? online+ tv of toch blijven bij Telfort Huawei configuratie en problemen : 4 02 okt 2016
Geen klant en toch een modem en decoder krijgen Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 11 dec 2014
klein of toch wel groot probleem?? Help Helpdesk : 5 11 feb 2014
aansluiten makkelijk?? of toch niet... Opleveringsproblemen : 3 10 apr 2013
oplevering te laat. Toch geen goed idee om bij online te gaan? Opleveringsproblemen : 4 25 dec 2011
Advertentie