obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Welke router en hoe instellen?
TCP_IP
er is ook nooit een melding uitgegaan ?! naar technische dienst?
 
proza
Men zou het nader bekijken maar of dit dan de technische dienst is weet ik niet,.
 
TCP_IP
dan wel zo te horen...
1e lijns werkt alleen voor je zolang je aan de telefoon zit en misschien paar minuten erna maar verder niks... dit word doorgestuurd naar een 2e lijns aka technische dienst zo te horen..
hoelang is het geleden al dan??
 
proza
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=33&thread_id=2555
 
TCP_IP
nu weet ik het weer ja, cisco router had je !

tja, misschien is zit er geen IP bij je account oid... gebeurt wel vaker..
tja bellen om status, meer kun je niet echt meer doen
 
proza
Voor de tweede keer een reactie in de webmail van Orange. En deze luid als volgt:

Van: "Orange Breedband Helpdesk"
Datum: 24/06/08 02:26 PM
Onderwerp: Re: abonnee W10100xx DSL_KW_FAMILY

Wij hebben deze informatie doorgegeven aan de technische dienst.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband BV
Gewijzigd door proza op 24 juni 2008, 19:16
 
gielke
Ik zal vanavond de uitleg hoe ik hem heb ingesteld posten.
Ik heb:
Orange-> Linksys router-wifi-> dlink switsch-> Nas en printers en pc
actief.

Kan alles van buitenaf beheren. Smile
Gewijzigd door gielke op 27 juni 2008, 11:37
 
proza

Quote

TCP_IP schreef:
nu weet ik het weer ja, cisco router had je !

tja, misschien is zit er geen IP bij je account oid... gebeurt wel vaker..
tja bellen om status, meer kun je niet echt meer doen


Gisteren maar weer eens de stoute schoenen aan gedaan en de helpdesk gebeld. Nu niet de ingang voor techniek, maar de administratie. Het is naar mijn idee allemaal een samenloop van omstandigheden geweest. Verhuist, werkende lijn gehad op nieuwe adres, landelijk storing KPN 13 mei en toen niets meer tot de dag van vandaag.

Ik belde dus de administratie en vroeg hen na vermelding van mijn klantnummer wat het huisadres was volgens hub admin. En ja hoor het oude huisadres met een melding dat de verhuizing nog niet completed was. Daar zakt de broek dus vanaf zeg maar, dit had ik al eens eerder gehoord. Vriendelijk verzocht dit nogmaals goed uit te zoeken, en vandaag ineens Internet mogelijk. Smile

Nu nog een credit regelen voor afgelopen weken dat er geen Internet verkeer mogelijk was. Frown
Gewijzigd door proza op 01 juli 2008, 21:18
 
TCP_IP
daarvoor weer belletje plegen naar helpdesk, tijdsbestek aangeven waarin je geen internet had.. en word het zo gecrediteerd.
 
proza
Vandaag gedaan! Wordt geregeld maar blijft jammer dat het zo lang heeft moeten duren.Angry
Gewijzigd door proza op 02 juli 2008, 16:16
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke router en hoe instellen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Advertentie