obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Net nu héél NL gek is van Oranje, is Orange gek geworden!
Cannondale
De 2e alinea begint met:
"Om te beginnen, verandert er helemaal niets aan uw vertrouwde internetverbinding."

Daar ben je dan mooi klaar mee, als je al een klote-verbinding hebt die om wat voor reden dan ook steeds wegvalt, zodat je je livebox weer moet resetten.

B.t.w.: Als ik zelf van naam verander, zou ik dan ook onder m'n jaarcontract uit kunnen....????
Gewijzigd door Cannondale op 10 juni 2008, 16:18
 
TCP_IP
@ cannondale,

wel al wat aan gedaan om verbinding te verbeteren buiten alleen dat onding te resetten ?
 
Cannondale

Quote

TCP_IP schreef:
@ cannondale,

wel al wat aan gedaan om verbinding te verbeteren buiten alleen dat onding te resetten ?


Mijn verbindingen zijn goed, vlgns mij ligt het aan de Livebox, maar dat kwartje valt bij de Orange helpdesk nog steeds niet...
 
TCP_IP
kan wat aan gedaan worden, eerst de oorzaak ervan zoeken... nieuwe topic ?
 
ghostcasper

Quote

modswat schreef:
Zo blijven we lekker bezig: van Euronet via Wanadoo naar Orange naar Online. De volgende stap Offline??


Met "OFFLINE" zijn ze bij wannadoo / orange al een paar jaar mee bezig voor een heleboel klanten Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net nu héél NL gek is van Oranje, is Orange gek geworden!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Zyxel vmg8324-B10a Oranje dsl lampje brand moet dat niet groen zijn?? Helpdesk : 18 24 aug 2015
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Blauwe en oranje buizen Algemeen : 5 19 mei 2011
Advertentie