obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Net nu héél NL gek is van Oranje, is Orange gek geworden!
Cannondale
De 2e alinea begint met:
"Om te beginnen, verandert er helemaal niets aan uw vertrouwde internetverbinding."

Daar ben je dan mooi klaar mee, als je al een klote-verbinding hebt die om wat voor reden dan ook steeds wegvalt, zodat je je livebox weer moet resetten.

B.t.w.: Als ik zelf van naam verander, zou ik dan ook onder m'n jaarcontract uit kunnen....????
Gewijzigd door Cannondale op 10 juni 2008, 16:18

TCP_IP
@ cannondale,

wel al wat aan gedaan om verbinding te verbeteren buiten alleen dat onding te resetten ?

Cannondale

TCP_IP schreef:
@ cannondale,

wel al wat aan gedaan om verbinding te verbeteren buiten alleen dat onding te resetten ?

Mijn verbindingen zijn goed, vlgns mij ligt het aan de Livebox, maar dat kwartje valt bij de Orange helpdesk nog steeds niet...

TCP_IP
kan wat aan gedaan worden, eerst de oorzaak ervan zoeken... nieuwe topic ?

ghostcasper

modswat schreef:
Zo blijven we lekker bezig: van Euronet via Wanadoo naar Orange naar Online. De volgende stap Offline??

Met "OFFLINE" zijn ze bij wannadoo / orange al een paar jaar mee bezig voor een heleboel klanten Wink

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net nu héél NL gek is van Oranje, is Orange gek geworden!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Zyxel vmg8324-B10a Oranje dsl lampje brand moet dat niet groen zijn?? Helpdesk : 18 24 aug 2015
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Blauwe en oranje buizen Algemeen : 5 19 mei 2011