Onderwerp bekijken
OPzeggen kan nu zonder problemen :)
|
||||||||||
macfreak |
Geplaatst op 18 juni 2008, 19:53
|
|||||||||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 18 sep 2006 |
Quote Heeft iemand die email nog en kan daar bijv een screenshotje van maken? ![]() |
|||||||||
|
||||||||||
TCP_IP |
Geplaatst op 18 juni 2008, 19:55
|
|||||||||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 24 feb 2008 |
unos momentos
TCP_IP voegde bij, bestand:
Gewijzigd door TCP_IP op 18 juni 2008, 19:58 |
|||||||||
|
||||||||||
mesa57 |
Geplaatst op 18 juni 2008, 21:02
|
|||||||||
![]() Activiteit ![]()
Lid sinds: 01 dec 2006 |
Hmmz, als iedereen opzegt wordt Orange in ieder geval sneller ... | |||||||||
|
||||||||||
agua |
Geplaatst op 19 juni 2008, 12:26
|
|||||||||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 09 nov 2007 |
Heb net de bevestingsmail ontvangen van het opzeggen maar ![]() ![]() ![]() Wij beëindigen dit abonnement op 01/12/2008. Hierbij houden wij rekening met een contractsperiode van 12 kalendermaanden en een opzegtermijn van één kalendermaand. Uw eventuele extra diensten (zoals bijvoorbeeld Antivirus en Antispam) worden dan ook beëindigd. U hoeft hiervoor verder niets te doen. Ik wil per 1/8 dit hadden we ook afgesproken |
|||||||||
|
||||||||||
TCP_IP |
Geplaatst op 19 juni 2008, 14:04
|
|||||||||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 24 feb 2008 |
even terugbellen naar helpdesk dan toch? je hebt toch opgezged op basis van prijsverhoging ?? opzegdatum veranderen | |||||||||
|
||||||||||
Wanabo |
Geplaatst op 19 juni 2008, 22:57
|
|||||||||
![]() Superbeheerder ![]()
Lid sinds: 05 feb 2006 |
Ik heb het hier nagekeken maar ik kan die hele nieuwsbrief niet terugvinden in mijn postvak. Gelukkig is er wel een screendump gepost. Wel heb ik naar aanleiding van een email over de afronding een posting gedaan. Daar stond echter niets in over de mogelijkheid tot opzeggen. Wordt ons/sommigen dit bewust onthouden? |
|||||||||
|
||||||||||
agua |
Geplaatst op 20 juni 2008, 10:44
|
|||||||||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 09 nov 2007 |
@olivierbos Inderdaad, ik zou ook een brief krijgen met de goede datum. Ondertussen heb ik me al aangemeld bij telfort. |
|||||||||
|
||||||||||
guus |
Geplaatst op 20 juni 2008, 14:45
|
|||||||||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 22 okt 2006 |
Ik heb wel die brief. Miss staat ie in de spam-map wanabo? Zag hier al eerder reclame van Spamfighter dus die zal jij dan ook wel hebben. | |||||||||
|
||||||||||
MrUmbro |
Geplaatst op 20 juni 2008, 22:06
|
|||||||||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 19 jun 2008 |
In hun mail/nieuwsbrief staat dat je het telefonisch kan doorgeven. Het zal bij problemen (en die zijn niet ondenkbaar bij Orange) dan wel lastig worden te bewijzen dat je telefonisch opgezegd hebt, het wordt een welles nietes spelletje. Ik zou het altijd of via de mail doen of via een brief met ontvangst bevestiging. Je hebt dan altijd een bewijs met een exacte datum ![]() Gewijzigd door MrUmbro op 20 juni 2008, 22:08 |
|||||||||
|
||||||||||
agua |
Geplaatst op 21 juni 2008, 15:20
|
|||||||||
![]() Activiteit ![]() Lid sinds: 09 nov 2007 |
Zo ik heb de bevestigingsbrief binnen met de goede datum. Nog een paar weekjes en ik ben ervan af. ![]() |
|||||||||
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'OPzeggen kan nu zonder problemen :)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. | Klacht over Online | : 8 | 16 mei 2018 |
Problemen na Upgrade | Algemeen | : 19 | 11 dec 2017 |
problemen met Zyxel VMG8924 b10 | Algemeen | : 5 | 12 jun 2017 |
Problemen SIP-registratie | Eigen modem configuratie en problemen | : 15 | 13 dec 2016 |
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? | Storing | : 7 | 13 nov 2016 |