obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
OPzeggen kan nu zonder problemen :)
TCP_IP
als je het signaal nog langer dan een week blijft houden zou ik even naar HD bellen of je echt bent afgesloten !
 
Kosj

Quote

ik ben er ook schreef:
Vandaag de bevestiging via de post gekregen.
31 juli is online exit. Grin
Afgelopen zaterdag telfort aangevraagd.
Bevestiging over de e-mail dat 31 juli de overstap wordt gedaan. Smile
Nu maar hopen dat dat een beetje goed gaat.

Gr Johan.


Dan hoop ik dat dit bij jou wel goed gaat. Ik had namelijk 2 weken geleden precies dezelfde gedachte. Vandaag krijg ik onderstaande mail van telfort.

Geachte heer,

Onlangs heeft u een Telfort internetabonnement bij ons aangevraagd. Deze opdracht met ordernummer --------- kan Telfort tot haar grote spijt niet in behandeling nemen.
Onze netwerkleverancier heeft te kennen gegeven dat uw verzoek niet uitvoerbaar is.

Telfort kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende redenen waarom een internetaanvraag niet uitvoerbaar is, zijn:
- u beschikt al over (breedband) internet, u dient uw aanvraag in te dienen als een overstap
- u heeft reeds een aanvraag bij een andere internetaanbieder lopen
- u heeft een meervoudige KPN-telefoonaansluiting (met groepsnummer of doorkiesnummer)
- u heeft een aanvraag ingediend alsof u een telefoonlijn heeft zonder vast KPN telefonie abonnement, terwijl uit de administratie blijkt dat u wel een vast KPN telefonie abonnement heeft, of andersom.

Wanneer de betreffende reden door u is opgeheven, kunt u uiteraard opnieuw internet bestellen.

Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan via de post een meer uitgebreide bevestiging.


Volgens telfort heeft orange een opheffing staan op de lijn in plaats van een migratie. Dit terwijl ik wel heb doorgegeven dat dit een migratie behoort te zijn. Telfort kan of wil de verbinding dus niet overnemen tot 31 juli. Orange net gebeld, zij zeggen dat het gewoon als een migratie staat vermeldt. Het komt er dus op neer dat ik tot 31 juli moet wachten tot het adsl signaal van orange is verdwenen, om vervolgens bij telfort een compleet nieuwe verbinding aan te vragen, dus geen overstap.

Ik heb inmiddels al met telfort, orange en kpn contact gehad, kpn zegt er helemaal niets mee te maken te hebben. Orange en telfort wijzen elkaar aan als schuldige.Sad

Ik zit dus even met de handen in het haar. Misschien nog iemand suggesties.Shock
Gewijzigd door Kosj op 03 juli 2008, 22:43
 
agua
Ik heb het zelfde probleem Sad
 
guus
Sjonge jonge, dit is toch helemaal van de gekke. Eerst lees dat je iedereen suscesvol overstapt naar Telfort en nu dit...
 
agua
Wat orange nu doet is pesten op kleuternivo.
 
Kosj
Dus Orange/Online is hierin definitief de schuldige?
 
guus
Ja inderdaad. Als Online dit bij iedereen doet dan betekent dat dus eigenlijk dat ze je nog wel even zonder internet laten zitten en gewoon de lijn opheffen.
 
Kosj

Quote

ik ben er ook schreef:

Quote

Kosj schreef:
Dus Orange/Online is hierin definitief de schuldige?

Dat moet haast wel zo zijn ja.
Bij mijn order status staat

Huidige status
In behandeling Acceptatie van uw bestelling
Uw bestelling voor het overnemen van uw internetverbinding per 31 juli 2008 is ontvangen en wordt per brief aan u bevestigd. Op uw bestelling is de wettelijke annuleringstermijn van toepassing. Als u wilt kunt u de bestelling annuleren.
Let op dat u zelf uw huidige internetabonnement opzegt bij uw huidige internetaanbieder. Vermeld bij de opzegging duidelijk dat het om een overstap gaat.


Mijn Buurman heeft ook telfort maar die had geen internet.
Die heeft dus GEEN overstap gemaakt die heeft als eerste isp telfort.
Telfort is dus hier wel te leveren, als de aanvraag wordt geweigerd dan is Wanadoo/orange/online de schuldige.
Ik hoop dat het bij mij goed gaat.
Zaterdag zijn de 7 dagen om en kan ik niet meer annuleren, dan moet de status van mijn aanvraag veranderen.
Morgen ga ik 2 weken op vakantie, misschien is het verstandig om mijn inlog code mee te nemen en volgende week even te kijken of de status ook verandert en zo ja of dat wel goed gaat.


Ik zou de code inderdaad maar meenemen, ik hoop dat het bij jou goed gaat, maar ik vrees eerlijk gezegd het ergste. Een dag nadat de annuleringstermijn bij mij was verstreken kreeg ik namelijk de e-mail dat de overstap onuitvoerbaar is.

De vraag is nu, zou orange/online dit moedwillig doen om de vervroegd vertrekkende klanten te jennen?Angry Anders waren hier toch al veel meer meldingen bekend.

Trouwens misschien even de titel veranderen naar: Opzeggen kan nu met problemen SadFrown
Gewijzigd door Kosj op 04 juli 2008, 18:42
 
macfreak
De goede, veilige manier van migreren:
Zeg bij de aanvraag van je nieuwe provider dat het om een overstap gaat, geef dat aan bij de aanvraag/aanvraagformulier.
Wacht tot je van je nieuwe provider een opleveringsdatum krijgt.
Zeg nu je huidige provider op.
Gewijzigd door macfreak op 04 juli 2008, 18:42
 
macfreak
Je had gewoon een aanvraag bij provider x moeten doen met wensdatum 1-8.
Had je bevestiging van provider x voor 1-8 dan had je Online op moeten zeggen.
Geen problemen en alles was goed gegaan.
Gewijzigd door macfreak op 04 juli 2008, 19:16
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'OPzeggen kan nu zonder problemen :)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Problemen SIP-registratie Eigen modem configuratie en problemen : 15 13 dec 2016
Opzeggen / legale contractbreuk nav. recente problemen? Storing : 7 13 nov 2016
Advertentie
data-full-width-responsive="true">