obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
OPzeggen kan nu zonder problemen :)
WhiteAss
Bij mij is ging dit het zelfde. ik had het abonnement per 1 juli opgezegd. Toen kreeg ik eerst de doos voor het modem. Mij hebben ze laatst gezegd dat ik alle kabels moest vervangen omdat mijn internet niet stabiel was en dat aan de kabels zou liggen dus van mij krijgen ze ook geen kabels meer terug.

een paar dagen later kreeg ik 2 verschillende brieven waarin mijn opzegging bevestigd werd. De tekst verscheelde onderling wel wat maar de opzegging was bevestigd.

Ik zou me dus nog geen zorgen maken.
 
iMaccer
Zoals al eerder gemeld: hou je bankrekening in de gaten want het kan goed zijn dat er gewoon doorgeïncasseerd wordt.
 
loislane79
Ik had ook al betaald voor juli. Boeit me niet hoor. Vrijdag kreeg ik een brief, of eigenlijk twee. De ene een bevestiging dat ik mijn abonnement per 15 juli 2008 heb opgezegd. De tweede een melding dat mijn abonnement per 15 juli 2008 is stopgezet en dat ik ben afgesloten. Beide brieven kloppen niet, ik heb namelijk op 11 juli met hen gebeld over stopzetting van mijn abonnement. Dus waar ze die 15de nou weer vandaan halen.

Maar vooralsnog nog verbinding met het internet.
Ook na restarten van de livebox!
Dus... zou het toch pas per 31 juli ingaan?
Heb Xs4all gevraagd hoe ik hier nu verder mee om moet gaan. Zij gingen dat verder uitzoeken.
Ben benieuwd.
Gewijzigd door loislane79 op 21 juli 2008, 11:24
 
loislane79
Gold Member? Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Ik ben toen destijds meteen lid geworden toen Wanadoo met hun Family aanbod kwam, hun zogenaamde 'eigen' snelle glasvezelnetwerk. Ook omdat zij destijds één van de weinige waren die voor een vast bedrag per maand onbeperkt bellen via de livebox aanbood. Toen kreeg je nog een Ipod Shuffle als welkomstcadeau. Echt al lang geleden!

Ik heb inmiddels van Xs4all te horen gekregen dat zij de ADSL bij hen op 31 juli gereed kunnen hebben. Ze hebben ook nog geen foutmeldingen van Online teruggekregen. Vooralsnog loopt het dus soepeltjes en is het dus toch via een overstap gegaan!
Dus dan toch een soepele overstap zonder downtijd?
 
agua
Zo net een mailtje binnen gekregen:

Volgens onze gegevens zal uw abonnement nog steeds opgezegd worden per
31-7-2008. Gegeven is dat de opzegging in eerste instantie in ons
systeem is komen te staan als zijnde per 30-11-2008 ipv 31-7-2008. De
opzegging per 30-11-2008 is geannuleerd, daarna is de opzegging voor de
goede datum doorgevoerd.


Onze excuses voor de verwarring en de late reactie.



Hierdoor kon ik me dus niet aanmelden bij een nieuwe isp Sad
 
beaq
Hey,
bij deze een manier om van online af te komen, getest & bewezen!

Volgens de voorwaarden kan je abonnement tijdens je contractsperiode voortijdig worden beeindigd als je:

Gaat samenwonen met iemand, die al een isp heeft. Online verhuist dan niet met je mee, maar wordt afgesloten etc. (wel livebox terugsturen natuurlijk)

Als bewijs dat je de lieve mensen van online niet bedondert, vraagt online 2 bewijsstukken op te sturen: een bewijs van uitschrijving bij de gemeente + kopie van factuur isp van het nieuwe adres.

1. Uitschrijfformulieren kun je zo opvragen bij de gemeente en meenemen. Zonder stempel van de balie (en dus niet verwerkt ed.natuurlijk), maar grote kans dat de 17-jarige student bij de betreffende Onlineafdeling het voor een uitschrijfbewijs ziet.

2. Voor een factuur van een isp op een ander adres kun je bij meewerkende vriend terecht.

Stuur dit op met een begeleidende brief en klaar! Vraag daarna een bevestiging/vrijbrief op te sturen naar het en oude nieuwe adres, en twee weken later ben je uit het systeem.

alstublieftSmile
 
rrozema
Misschien moeten jullie je geval inderdaad eens voorleggen aan bijvoorbeeld Kassa. Misschien dat ze met deze nieuwe info er nog wel eens een herhalingsuitzending aan willen wijten. Orange heeft tenslotte gezegd dat er voor de klant met de overgang naar Online niets zou veranderen. Dus ook de beloften die door Orange zijn gemaakt, gelden gewoon nog.

Dit nummer-treiteren mag niet van de OPTA, dus daar kun je ook een klacht deponeren. Niet dat ik verwacht dat je daar je nummer mee terug krijgt, hoor (en al helemaal niet op korte termijn). Maar misschien kunnen jullie er op die manier wel voor zorgen dat Online nog meer de aandacht krijgt die ze verdient met haar huidige gedrag van deze organisaties.
 
agua
Zo mijn signaal is ook weg, maar door die rotstreken van orange heb ik nog geen nieuwe provider. Zit nu ook mee te liften met een buurman. Hopen dat nu alles goed komt en natuurlijk ook voor de rest Smile
 
Kosj
Ik ben gelukkig ook sinds donderdag van Orange/Online af. Ik ben in ieder geval blij dat het ook direct die dag is gebeurd zodat ik zeker weet dat de lijn vrij is. Nu afwachten wat telfort a.s. woensdag te melden heeft want dan loopt net als bij mijn voorganger de afkoelingsperiode af.
 
Nelson
Zou het telefonisch opzeggen nu nog kunnen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'OPzeggen kan nu zonder problemen :)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Advertentie