obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Port Forwarden?
TCP_IP
Bijna niet, op site staat franse versie...
maar het vrijwel hetzelfde...
beschrijving is in het engels, moet wel lukken dan toch ?!

alsnog, msn kan niet Wink
 
ljwow
klopt wel maar ik heb zo al geporbeerd maar werkt alsnog niet weet niet waarom... Kan het aan die Eminent liggen??

Kan je die switch er tussen uit halen??
Probeer dat eens (sorry verkeerde knop gebruikt)
Gewijzigd door op 19 september 2008, 21:53
 
ljwow
Zou het ook kunnen dan ik van me livebox een gewone modem maak ofzo en dan ik alleen kan port forwarden op me router? zoals het eigenlijk hoort?
 
TCP_IP
Nee, je hebt een router achter je router eigenlijk !

Hoe is deze ingesteld ? als accespoint of als router gewoon ?
 
ljwow

Quote

ljwow schreef:
Zou het ook kunnen dan ik van me livebox een gewone modem maak ofzo en dan ik alleen kan port forwarden op me router? zoals het eigenlijk hoort?


of ander antwoord kan ik die Eminent er niet uit halen en dan waar die zit eigenlijk me Sitecom Router plaatsen?
 
ljwow
en...? Weet iemand het?
 
ljwow
ik weet niet watw een accespoint is of wat een gewoone router moet zijn...
Heb je msn?
 
TCP_IP
niet zo ongeduldig Pfft komt wel goed hoor, komt altijd goed Wink

Quote

Het is een EMINENT
Model No: Em4410
5-ports 10/100 mbps Switsch


tis een switch

DUS eigenlijk is de opstelling dat er een sitecom achter de livebox zit... (switch niet belangrijk)
Toch belangrijk om te weten welke instellingen je gedaan hebt...

Je hebt een router achter router opstelling...
Nu kan het zijn dat je alle ports geforward hebt vanuit livebox naar je sitecom OF...
je sitecom is ingesteld als accespoint ( routerfunctie als het ware uitgeschakeld)
Als je sitecom als router dient dan zul je port forwards dubbel moeten doen, zowel in livebox als in je sitecom.
Indien router als accespoint dient hoef je alleen maar in je livebox port forward te doen...

Om op Suug terug te komen, instellingen opslaan belangrijk punt hierbij ja Pfft

Wat ook nog weleens voorkomt bij de livebox(wat een apparaat) dat deze soms als het ware vastloopt en portforwards gewoonweg NIET werken.. oplossing meestal is een harde reset hiervan

harde reset is:

*stroom eraf
*reset knop inhouden ( geplaatst onderop livebox en staat RST bij)
*terwijl je resetknop inhoud weer stroom erop
*resetknop loslaten wanneer buitenste 2 en middelste lampje beginnen te branden (zijn 3 van de 5 ledjes bovenop livebox)

 
TCP_IP
jah klopt vergeten te melden idd !!

harde reset = fabrieksinstellingen = alle instellingen KWIJT !!
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port Forwarden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Admin web interface move to a different port Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 09 jul 2019
fritzbox en port sharing Eigen modem configuratie en problemen : 5 18 dec 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Geen port mapping pagina? Huawei configuratie en problemen : 4 16 mei 2016
Advertentie