obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Mac adres toevoegen aan de livebox
I R Baboon
Om welke Wii spel gaat het?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Heb je in de router ook UPnP aangezet?

Normaal zou dat voldoende moeten zijn om je Wii de vrije toegang te geven tot internet.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Je weet niet of het probleem bij jou ligt of aan de 'overkant' bij je vriend.
Kan je tegen iemand anders een spelen die geen Experiabox heeft?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Fluxxtux
@Annievliek

Heel eerlijk gezegd denk ik dat je in de verkeerde hoek zoekt.
Ik denk dat noch KPN, noch Online hier iets aan kunnen doen.

Mijn vermoeden is eerder dat het probleem bij jouw Wii of die van je speelmaatje ligt.
De Wii vereist namelijk geen inschakelen van poorten op de modem of router en dergelijke.

Ik heb echter al wel vele Wii's meegemaakt die verbindingsproblemen hadden door de software zelf.

Probeer je Wii eens te updaten, misschien is het een software probleem, geef hetzelfde advies aan diegene waarmee je wilt samenspelen ... zelfs een verschil in de Wii-software van jouw Wii en die van hem/haar kan een probleem opleveren.

Dus ... download beide eens de meest recente Wii-update via je Opties-menu van de Wii en probeer het dan nog eens.
 
I R Baboon
Voor mij is het daarmee ook duidelijk dat de oorzaak van het verbindingsprobleem aan de 'overkant' ligt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mac adres toevoegen aan de livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Advertentie