obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Intern netwerk langzaam
Autovisie

Quote

jandebehanger schreef:

Quote

Autovisie schreef:
ik weet niet precies welk abonnement wij hebben. Het is een oud Wanadoo/Orange abonnement van €33,- per maand. Volgens mij is dit gewoon een 20mb abonnement.

De snelheid die we normaal haalden lag boven de 600kb/s, op verschillende pc's (soms tegelijk). Nu mag ik blij zijn als ik de 100kb/s haal

33 euro voor 20 mbis allang niet meer marktconform, kijk eens op http://www.online.nl/adsl/.
KS bellen en die oude hap opzeggen of hun de keus geven voor een scherpere prijs.


Dat dacht ik ook al... Zal ze eens bellen of ze met een goeie deal op de proppen kunnen komen. Maar eigenlijk wil ik gewoon af van die verdomde livebox
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Intern netwerk langzaam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk Algemeen : 14 10 nov 2016
Nieuw netwerk, nieuw begin ..... Algemeen : 16 20 okt 2016
Online.nl krijgt toegang tot snellere KPN netwerk. Algemeen : 37 04 okt 2015
Geen draadloos netwerk Huawei configuratie en problemen : 4 30 dec 2014
Advertentie