obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
FTP-server bereiken via internet
stefanhovens
Ik heb een multimedia center met FTP server die ik van buitenaf wil benaderen. (LB configuratie)
Ik heb de hele thread gelezen en het volgende gedaan:
alle poorten op het ip adres van mijn mediacenter open gezet (TCP en UDP)

In mijn eigen netwerk heb ik de volledige FTP functionaliteit in verscheiden FTP cliënt programma's en in IExplorer

Van buiten af kunnen mensen inloggen en alle gegevens zien, zodra je dan iets wilt downloaden krijg ik de volgende melding:

Status: Connection established, waiting for welcome message...
Response: 530 Server is busy, sorry.
Error: Critical error
Error: Could not connect to server

Ideeën?
 
TCP_IP
Gaat om poort 20 en 21... TCP..

Firewall misschien?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema
Je krijgt wel een response; dus het zijn niet je poorten. Waarschijnlijk zit er in je device een instelling voor het maximum aantal gebruikers dat tegelijkertijd verbonden mag zijn en zit je daar nu boven (vaak is dit standaard 1 of 2).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FTP-server bereiken via internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie