obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Xbox 360 & Speedtouch Thomson ST706 ?
Khk
Zeer waarschijnlijk heb je de router verkeerd ingesteld, dit was bij mij eerst ook het probleem.
Probeer de 360 toch eens direct op het modem aan te sluiten, leen desnoods even een langere kabel van iemand.
 
luppie
Hoi, ik heb alle porten open gezet en nog krijg ik strict NAT op mijn Xbox360, ik kan mijn firewall niet via http://192.168.1.254 uitzetten, blijkbaar heb ik daar de rechten niet voor. Is er nog een manier om dit te veranderen?

Mvg
 
DMDTagz
Ik heb dat probleem ook gehad met mijn PlayStation 3. Ik heb het opgelost door UPnP aan te zetten. Dat doe je door naar je modemconfiguratiescherm te gaan, Dan klik je op Delen van Spelen en Toepassingen, en dan bij Taken op Een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen. Dan kan je UPnP aanvinken, en zou dat NAT probleem opgelost moeten zijn. Succes ermee!
 
cosa
hoi jongens ik heb zitten lezen op het forum en ik heb het zelfde probleem, heb alle instructies gevolgd alles ingesteld en nog steeds met call of duty modern warfare 2 heb ik nog steeds dat me NAT strict is is er al een oplossing voor?? kijk ik kan wel met sommige mensen gamen maar met meeste mensen die ik ken kan ik niet connecten. wat is er tog met die modem aan de hand



10 minuten later kom ik erachter dat ik helemaal geen verbinding kan krijgen, eerst wel maar nu niet meer
Gewijzigd door cosa op 24 december 2009, 16:06
 
cosa
ik heb nu alles ingesteld en ook voor me router die op de tweede poort zit van de modem volgens de vorige beschrijvingen en als ik nu de pfportchecker by portforward.com version 1.0.32 dan zegt deze app ook dat de poorten niet open zijn en niet bereikbaar

kan iemand mij helpen
 
TCP_IP
Binnen CoD ook UPnP ingeschakeld?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
TCP_IP
Willen jullie beiden ( Cosa & Stef-men) een eigen topic openen?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox 360 & Speedtouch Thomson ST706 ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Xbox one werkt niet meer met Huawei HG655d Huawei configuratie en problemen : 2 28 jan 2016
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Advertentie