obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox niet te benaderen
chaterz
Dit zijn de gevolgen van overgang van Analoog naar Digitaal waar Online aan werkt.
De livebox is niet geschikt voor een digitale lijn.
Zo nu en dan 'als' je geen verbinding met de livebox hebt kan je 20 seconden de stekker uit de livebox trekken.
Dit is voldoende om de verbinding opnieuw tot stand te brengen.

Je kan momenteel ook kiezen voor een speedtouch, deze zijn beter voor een digitale lijn.
Vraag de heldesk: 0900-9515 voor meer informatie hierover
 
rrozema

Quote

chaterz schreef:
Dit zijn de gevolgen van overgang van Analoog naar Digitaal waar Online aan werkt.
De livebox is niet geschikt voor een digitale lijn.
Zo nu en dan 'als' je geen verbinding met de livebox hebt kan je 20 seconden de stekker uit de livebox trekken.
Dit is voldoende om de verbinding opnieuw tot stand te brengen.

Je kan momenteel ook kiezen voor een speedtouch, deze zijn beter voor een digitale lijn.
Vraag de heldesk: 0900-9515 voor meer informatie hierover


?? Ik volg je even niet hoor. Wat voor een overgang? Analoog naar Digitaal? Wat zou er dan omgezet worden volgens jou? Volgens mij is er niet zo'n overgang bezig en ik denk dan ook niet dat dat iets met het probleem te maken heeft.

Even een reset doen van het modem om weer verbinding te krijgen, daar was de vragensteller zelf al achter gekomen en daar wil hij juist vanaf, dat is geen oplossing. Een ander modem-router, dat zou misschien wel verandering in de situatie kunnen brengen; er is echter geen sprake van kunnen 'kiezen' voor een speedtouch. We zien juist veel reacties dat Online weinig geneigd is klanten met een livebox over te zetten naar een speedtouch. Daar heeft Online vast een reden voor, welke weet ik echter niet op dit moment.

Als je meer informatie hebt dan mij, laat dat dan graag weten. Maar kijk alsjeblieft uit dat wat je hier meldt wel waar is, of zet er duidelijk bij dat het jouw vermoeden, danwel je mening is, want anders schep je enkel verwarring.
 
Patremadre

Quote

chaterz schreef:
Dit zijn de gevolgen van overgang van Analoog naar Digitaal waar Online aan werkt.
De livebox is niet geschikt voor een digitale lijn.
Zo nu en dan 'als' je geen verbinding met de livebox hebt kan je 20 seconden de stekker uit de livebox trekken.
Dit is voldoende om de verbinding opnieuw tot stand te brengen.

Je kan momenteel ook kiezen voor een speedtouch, deze zijn beter voor een digitale lijn.
Vraag de heldesk: 0900-9515 voor meer informatie hierover



Als je hiermee bedoelt ISDN naar PSTN, zit je deels goed en deels fout. Online is niet bezig met het omzetten van ISDN naar PSTN, dit is de verantwoordelijkheid van KPN. Bepaalde types Speedtouches zijn geschikt voor ISDN aansluitingen, maar als je bij je aanvraag hebt aangegeven een ISDN lijn te hebben en een modem van Online te willen, zul je het juiste modem geleverd hebben gekregen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox niet te benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie