obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Router maakt geen verbinding met modem
rrozema
Tja, dan kan het wel eens tijd voor een nieuwe router zijn. Je hebt wel de juiste voeding gebruikt, he? Niet per ongeluk een voeding van een ander apparaat gebruikt?
 
goek
Deze router had ik echter pas een paar maanden. Lijkt me stug dat dit een ouderdomsprobleem is.

Maar goed... ik heb ondertussen een draadloos routertje uit het jaar kruik van mijn zwager geleend. Ben een paar minuten bezig geweest met instellen en hij doet het prima.

Hij staat gewoon ingesteld op dynamic ip. Geen gedoe met port forwarding of access points. Waar zou ik dat precies voor nodig moeten hebben?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router maakt geen verbinding met modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
Advertentie