obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
draadloos met mn appel
Tiger
De resetknop zit tussen de wanpoort en de antenne.

Reset Button:

There are two ways to reset the Router's factory defaults. With the router powered on, use a pin to press and hold the Reset button until the SYS LED becomes quick-flash from slow-flash (about 5 seconds), and then release the button and wait the router to reboot to its factory default settings, or restore the default setting from “Management - Settings - Restore Default “of the Router's Web-based Utility.
Gewijzigd door Tiger op 10 juli 2009, 00:41
 
TCP_IP

Quote

Verander het kanaal eens onder het tabblad draadloos op de configuratiepagina van de livebox via je laptop.

Probeer er meerdere.


Excuses !
Ik zat denk ik even niet in het verhaal, bovenstaande post in de quote klopt dus niet. Bedoelde eigenlijk om dit op te tp-link uit te voeren.

Kon je wel connecten met de beveiliging uit?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
elina
Ik laat het er bij, het lukt tot nu toe niet, zelfs bewired lukt het slechts 5 minuten met die router..
de modemconfiguratie pagina van de tplink is op geen enkele manier meer te bereiken;-((
 
Tiger

Quote

elina schreef:
Ik laat het er bij, het lukt tot nu toe niet, zelfs bewired lukt het slechts 5 minuten met die router..
de modemconfiguratie pagina van de tplink is op geen enkele manier meer te bereiken;-((


Misschien heb je iets aan de Easy setup assistent die op de site van de modem staat zie de bijgevoegde link

http://www.tp-link.com/support/download.asp?a=1&m=TL%2DWR340GD


succes er mee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos met mn appel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Een IP camera draadloos aansluiten op een Zyxel VMG8324-B10A Zyxel meer apparaten aansluiten : 19 01 feb 2017
ZyXel en draadloos interactieve tv Zyxel configuratie en problemen : 8 31 jan 2016
Geen draadloos netwerk Huawei configuratie en problemen : 4 30 dec 2014
Geen draadloos internet meer Huawei configuratie en problemen : 2 22 aug 2013
Internet bedraad langzamer dan draadloos? Huawei configuratie en problemen : 41 18 jul 2013
Advertentie